on the verge of extinction... again

daca ma mananca...

... ma scarpin!

Daca te plictisesc, poate ca ar fi cazul sa te intrebi daca nu cumva si tu ma plictisesti. Cum ai putea sa-ti dai seama ca nu ma intereseaza o anumita chestie despre care vorbesti?

In primul rand, ti-am zis ca respectiva chestiune e o tampenie. Si ti-am zis-o direct in fata. Si ti-am zis ca am chestii mai interesante de facut, cum ar fi s3x an4l cu un sconcs [daca intamplator chiar ajungi pe aici, stiu ca pana acum am mentionat doar alte animale, urmeaza si sconcsul, nici o grija]. Si apoi la sfarsit, in disperarare, ajung sa vorbesc singura (exact, nu-mi imaginez ca m-ai asculta) despre chestii care pe mine chiar ma pasioneaza, deci as putea sa vorbesc si ore in sir despre ele, dar care e putin probabil sa te pasioneze si pe tine. Deci daca m-am apucat sa vorbesc despre cum creez un gradient dinamic, adica d-ala care se modifica la resize, pentru un Shell SWT (puteti sa-i ziceti si fereastra, Shell se numeste clasa SWT, da' tot dracu' ala e) care a fost creat cu stilul INHERIT_DEFAULT pentru BackgroundMode sau despre cum la ultimul pit-stop al lui Felipe Massa oamenilor alora le-a luat 0.35 secunde sa-i ridice masina, 0.35 secunde sa-i scoata cauciucurile "soft", inca 0.70 secunde sa i le puna pe alealalte... aaa, de la ce incepunsem propozitia? Exact, daca m-am apucat sa turui din astea, inseamna ca ma plictisesti de moarte si, din moment ce n-ai inteles sa ma lasi dracului in pace atunci cand ti-am zis-o direct... "I'm giving you a taste of your own medicine!"

Retardati... de cine am mai face misto daca n-ati fi voi?

4 pareri

cine
Nashu_mare
cand
joi, 4 noiembrie 2010 la 15:59:00 EET
De care parte a sconcsului te pozitionezi?
cine
brontozaurel
cand
joi, 4 noiembrie 2010 la 16:04:00 EET
Nu m-am gandit niciodata asa departe :))
Am spus-o doar ca sa ma lase in pace
cine
Nashu_mare
cand
joi, 4 noiembrie 2010 la 16:06:00 EET
Eu cred ca e important sa stabilesti daca vrei sa fii in fata sau in spate.
cine
brontozaurel
cand
joi, 4 noiembrie 2010 la 16:09:00 EET
Eu nu vreau sa fiu nicaieri. Se ocupa de asta imaginatia bolnava a altora.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)