on the verge of extinction... again

ceata

In creierasul meu. Ma simt obosita. Si chiar nu as avea de ce sa fiu obosita. Nu mai am chef de nimic. Nu mai fac mai nimic. Pur si simplu stau si studiez situatii, le intorc pe toate partile, le pun sub microscop.

Si vad atatea chestii penibile in jur. Situatii de nu stie dreapta ce face stanga, instructiuni care nu fac decat sa creasca gradul de confuzie. Si apoi ma uit la mine. Si nu-mi place cand simt ca ma transform si eu in ceea ce detest.

Seara trecuta, doi baieti s-au trezit sa urle dupa mine pe strada "ce te-as f*te? vrei?" Nu le-as fi dat mai mult de zece ani.

M-am prins si eu ca a venit caldura, chiar daca pentru mine e racoare. Ma rog, m-am prins ca restul lumii nu se simte asa bine ca mine pe vremea asta. Am fost seara trecuta in Auchan. Cu cinci minute inainte de inchidere, bineinteles. Pentru ca inca prefer intunericul, prefer sa dau nas in nas cu cat mai putini oameni. Insa... era plin. Ah, da, acum imi aduc aminte, asa a fost si in anii trecuti pe timpul verii. Majoritatea erau cu maneci scurte. Si cred ca eram singura in geaca de piele.

Edit: Trebuie sa ma trezesc. Tocmai am sters 75.1 GB de concerte... accidental. Intregul folder cu chestii de scris pe DVD. N-ar fi nici o problema... daca as sti ce dracu' erau. Tin minte doar ultimele patru chestii mutate acolo si atat...

4 pareri

cine
Neamtu'
cand
duminică, 13 iunie 2010 la 12:09:00 EEST
Ai MARE nevoie de ordine in viata, se pare... Poate, cineva, o persoana adusa in existenta ta te-ar putea ajuta sa te fixezi pe o linie de plutire cinstanta...
cine
Pavel
cand
duminică, 13 iunie 2010 la 12:12:00 EEST
E ceva in aer, e ceva ce ne perturba linistea mintii, e ceva ce ne face sa fim foarte incomozi sentimenatal, emotional suntem avariati de orice situatie neimportanta. Zic toate astea, pentru ca asa simt eu. ;)
cine
krossfire
cand
duminică, 13 iunie 2010 la 12:23:00 EEST
Poti recupera datele pierdute de pe HDD, desi e putin riscant (sunt tone de softuri de data recovery iar unele iti afiseaza corect ce ai sters in ultima vreme).
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 16 iunie 2010 la 05:02:00 EEST
@Neamtu': Nu. Nu vreau. Cand sunt in starea asta nu vreau sa fiu vazuta de nimeni. Si nu vreau sa se bage cineva prea tare in sufletul meu. Niciodata.

@Pavel: Nu e aerul de vina. :) E doar vina mea.

@krossfire: Nici nu vreau sa incerc. Pentru ca mi-as face draci daca n-as merge. Mai bine imi spun asta e, daca am fost toanta...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)