on the verge of extinction... again

on procrastination... and the little bubblix monsters

Cine ma cunoaste stie de slabiciunea mea pentru phdcomics.

Si tocmai m-am comportat de parca as fi iesita de acolo: m-am spalat de dinti de trei ori pentru ca imi propusesem ca, dupa ce ma spal pe dinti, sa imi pun la loc in cutii perechile de pantofi pe care le spalasem. Si asa n-aveam chef sa umblu prin cutii. Pentru ca asta e ceva complicat la mine. Am multe cutii, sute de perechi de incaltari... Asa ca, dupa ce m-am spalat prima data pe dinti, m-am uitat la tub si mi-am zis... hmmm, ce-ar fi daca... hmmm? Si apoi scena s-a repetat. Ah, da, era sa uit. Si tocmai am scris minunea asta pentru ca mi-e lene sa ma duc sa-mi pun la loc in cutia ei si perechea de sandale cu care m-am tot prostit prin casa azi. Stiu ca multe fete si femei de-abia asteapta sa ajunga acasa sa se dea jos de pe tocuri, dar eu ador sandalele cu ditamai "toacele" de 12-15 centimetri. Am povstit oare vreodata ca pot sa fac podul din picioare purtand astfel de sandale?

In fine... cred ca ar fi bine sa ma duc sa-mi pun sandalele la loc. Si sa dau cu aspiratorul. Si sa-mi spal doua perechi de sosete lungi si gri (una gri simpla, cealalta gri cu romburi roz si mov), vestuta gri pe care am primit-o de Paste, pijamalutele albe cu inimioare verzi (si nu, n-am folosit diminutivele doar de dragul de a folosi diminutive in cazul astora... la dimensiunile lor, nevoia de diminutive e una acuta), sosetele pufoase verzi cu negru si alb si chilotii negri cu model rosu si danteluta alba. Si sa pun la loc sandalele. Si sa-mi spal si propria persoana. Si sa ma apuc de teme.

5 pareri

cine
cata
cand
duminică, 11 aprilie 2010 la 21:26:00 EEST
Și eu în seara asta mi-am făcut un ceai și am stat nici mai mult nici mai puțin de 45 de minute ca să îl beau... asta pentru că nu aveam chef de teme, deși tehnic vorbind nu mi-ar lua mai mult de o oră.
Să dai cu aspiratorul la ora asta? Nu o să te înjure lumea?
cine
Camil
cand
duminică, 11 aprilie 2010 la 21:31:00 EEST
:)) eu îmi propun să dau cu aspiratorul de o lună. și tot amân. e și mâine o zi :D
cum naiba să faci podul din picioare pe tocuri?...
cine
brontozaurel
cand
luni, 12 aprilie 2010 la 03:43:00 EEST
@cata: A mea ia ceva mai multe ore... teoretic, am avut 2 saptamani si jumatate si o facusem partial, dar s-a dus naibii cand mi-o murit hardul :|
Nu mi-a sunat nimeni la usa si oricum era in intervalul 8-22 :)


@Camil: Nu e bine asa - what you don't clean on Sunday will be dirty on Monday.
Foarte simplu. Pentru mine, cel putin :D
cine
Camil
cand
luni, 12 aprilie 2010 la 12:16:00 EEST
da, știu, dar sunt puturos din fire în ceea ce privește chestiile domestice :)
nice, păstrează-ți mobilitate cât mai mult timp. vei avea nevoie de ea mai încolo
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 17 aprilie 2010 la 02:39:00 EEST
si eu :)
and thanks :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)