on the verge of extinction... again

the curious eye and no critical taste buds... yet: lambertz kinkartz jaffa cakes

Primul lucru la care ma gandesc atuci cand aud de Lambertz este turta dulce. Am incercat destule chestii de la ei, din pacate... pozele s-au dus odata cu hardul. Am incercat turta dulce din gama de baza (screenshot). Si mi-a placut. Am incercat cutiile cu biscuiti asortati Compliments (link, screenshot) si Premium XXL (link, screenshot). Unii au fost pe gustul meu, altii nu. Am incercat pachetul cu diverse sortimente de turta dulce Best Selection XXL (link, screenshot). Si mi-au placut toate. Am incercat pachetul Domino Mix (link, screenshot). Eu am o mare slabiciune pentru genul asta de turta dulce. Preferatele mele au fost, bineinteles, cubuletele invelite in ciocolata neagra. Am incercat si destule chestii de la cealalta marca a Lambertz Group, Kinkartz. Turta dulce simpla in ciocolata (link, screenshot), turta dulce in ciocolata cu centru de gem (link, screenshot), Contrella (link, screenshot), inimioare de turta dulce simple in ciocolata (link, screenshot), inimioare de turta dulce in ciocolata cu umplutura de gem de caise (link, screenshot), turta dulce Domino Star (link, screenshot), turta dulce asortata (link, screenshot). Ultimul pachet a fost si singurul care nu prea m-a incantat.

Iar azi am vazut ca au aparut, tot de la Kinkartz, dracii din acelea care nu stiu cum se numesc in romana (in engleza le zice Jaffa Cakes). Doua sortimente: unul cu zmeura (link, screenshot) si unul cu portocale (link, screenshot). 2.2 lei pachetul in Auchan. Sper sa le incerc si eu in urmatoarele zece zile.

PS - Chestia asta e criminala. Si nu, nu-s eu bebelusul hot.

PS #2 - Am mai vazut si doua cutii cu bomboane de ciocolata de la Bonbonetti, dar cu alea nu am reusit sa gasesc poze pe net. Si, cum mi-a murit hardul, nu mai am pozele nici cu alta cutie de bomboane de ciocolata foarte bune tot de la Bonbonetti, Bonbonita (link, screenshot). Eu am incercat cutia de 125g.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)