on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: lambertz kinkartz jaffa cakes

Lambertz Kinkartz Jaffa Cake. Pentru ca am zis ca o sa le incerc. Un ambalaj simpatic si vesel. Un miros promitator in momentul in care am deschis ambalajul. Nu mi-a placut ca alea de zmeura se lipisera intre ele si n-am prea reusit sa le dezlipesc prea frumos - a ramas pe fata de ciocolata putin din biscuitele de la baza celei de dinainte (poza 2, cele de jos). Si ca toate fetele de ciocolata de la cele cu zmeura erau crapate.

Nu mi-a placut nici faptul ca biscuitii de la baza sunt putin cam uscati. Ciocolata este insa destul de buna, iar jeleul de portocale e delicios.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)