on the verge of extinction... again

acum 200 de ani...

S-a nascut in Boston.

Eu m-am intalnit cu numele lui de la o varsta frageda, 4-5 ani. L-am vazut pe copertile unor volume groase de pe rafturile bibliotecii lui tati. L-am intalnit mentionat in paginile unei carti a scriitorului meu preferat din acea vreme.

Noua ani mai tarziu intram in clasa a noua. Si inca nu asociam numele cu altceva. Nu citisem inca nimic din ce scrisese. Asta avea sa se schimbe. Intrasem la clasa de mate-fizica bilingv-engleza. 7 ore de engleza pe saptamana. Gramatica, limba, geografia, istoria, cultura si civilizatia Marii Britanii/ Statelor Unite, literatura engleza.

Prima ora de literatura. Profa foarte simpatica. Venise cu un casetofon. Si ne-a pus sa ascultam The Cask of Amontillado (audio - text). Apoi The Tell-Tale Heart (audio - text). Apoi The Black Cat (audio - text). Apoi The Masque of the Red Death (audio - text). Apoi The Fall of the House of Usher (text). Apoi a venit randul unei poezii, The Raven (audio - text). Fenomenal citite toate. Si asa am ajuns eu sa am o adevarata slabiciune pentru povestirile (usor) macabre.

Au urmat apoi cartile mele, cumparate de mine.

books
Numele? Pentru cei care n-au avut chef sa dea click mai sus... Edgar Allan Poe. Nascut pe 19 ianuarie 1809.

Alte cateva povestiri interesante:

2 pareri

cine
DeMaio
cand
luni, 19 ianuarie 2009 la 13:26:00 EET
He, he, ÅŸi ce nume :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 19 ianuarie 2009 la 18:02:00 EET
nu-i asa? :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)