on the verge of extinction... again

Poz(n)e prin Bucuresti - leapsa #1

In dimineata asta (care ar fi trebuit sa fi fost noaptea trecuta, dar nu mi-a mers netul) ma joc putin pana plec la gara. Prima leapsa, primita de la Henrich, m-a determinat sa fac o chestie pe care era cazul sa o fac de ceva vreme: sa fac un album cu poze noi si mai putin noi (chiar veche nu e nici una).

1 Decembrie 1918 Titan, small parc Titan, small parc Titan, small parc Orhideea Easter bunnies... reloaded Easter bunnies... reloaded 1 Decembrie 1918 Herastrau Herastrau Herastrau Herastrau Nicolae Grigorescu boulevard Herastrau Nicolae Grigorescu boulevard Nicolae Grigorescu boulevard fish, from outside the pet shop Dambovita, Unirii let it snow, let it snow, let it snow feeding the pigeons, Lipscani Titan, a home for the birds Titan, roses in the parc Titan, Nicolae Grigorescu Boulevard Titan, Nicolae Grigorescu Boulevard Titan, my rollerskating heaven Titan, my rollerskating heaven Titan, my rollerskating heaven Titan, my rollerskating heaven Titan, my rollerskating heaven Titan, roses in the parc Easter bunnies from outside the pet shop Obor Christmas Tree, Titan beauty in the snow so, so lonely Cismigiu, preparing for an exam Cismigiu, preparing for an exam Cismigiu, preparing for an exam Cismigiu, preparing for an exam

Albumul complet, cu peste 300 de poze, se gaseste aici.

Brontozaurelul asta este complet lipsit de orice simt artistic, nu se pricepe deloc la fotografie, a facut pozele pe fuga cu mobilul, asa ca nu sunt in nici un caz reusite. Dar sunt pozele mele!

Leapsa #2 o voi onora mai tarziu, pentru ca acum trebuie sa "zbor" spre gara. Nu sunt in nici un caz in intarziere, dar nu strica niciodata niste minute de siguranta...

2 pareri

cine
Henrich
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 11:09:00 EEST
O nu, stai un pic, leapsa #1 a fost ca "cana ta", a doua si a treia (la indemana oricui), #2 orasul tau prin poze, #3 ce ai sub masa din bucatarie.

Mie imi plac fotografiile create de catre tine. Am mai fost la Bucuresti dar fotografiile noi, mereu ofera informatii proaspete!
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 11:57:00 EEST
ahhh... sunt varzaaa!!! acum vad ca gresisem si titlul, ca ma repetam in ultimul paragraf, ca sarisem niste cuvinte si ca se intelegea total anapoda... offf!

NU mai scriu dimineata... adica in timp ce inca dorm :P

se vroia a fi leapsa #1 pe ziua de azi, pentru ca eu am crezut ca termin de urcat pozele pana la 3 si apoi am timp destul sa mai ocup de lepse si de alte chestii care imi fierbeau intre urechiuse... dar mi-a picat netul, asa ca am zis sa trag un pui de somn... am adormit... si am terminat albumul de-abia dimineata, dupa care n-am mai avut timp decat de leapsa asta...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)