on the verge of extinction... again

perpetuand stereotipuri - un nou episod

"Femeile nu trebuie sa puna mana pe masina de gaurit"... pentru ca asta s-a intamplat pe hol cand am dat eu 2 gauri in baie:

crapaturaSKIL

In a doua poza se poate vedea masina de gaurit, aproape la fel de vinovata ca si mine.

P.S. Desigur ca exista si stereotipuri pe care le demolez complet. Cum ar fi cel cu "locul femeilor e la cratita". Ohooo... La cate dezastre s-au intamplat in bucataria mea de-a lungul timplui...

6 pareri

cine
Andrei Monciu
cand
vineri, 1 august 2008 la 10:04:00 EEST
true so true, dar totusi cum s-a ajuns de la 2 gauri la o linie continua de cativa cm prin perete? :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 1 august 2008 la 12:28:00 EEST
"linia" adica santul exista de mult. trecea intr-o vreme un cablu pe acolo. a fost astupat (nu prea bine, dupa cum se poate vedea) si s-a dat cu lavabila peste.

m-am trezit sa dau eu doua gauri in zidul ala subtire si i-a picat santului "masca" pe partea cealalta.
cine
thcgirl77
cand
vineri, 1 august 2008 la 13:19:00 EEST
eu am schimbat garnituri la chiuvete si piese din rezervorul WCului sub privirile mandre ale mamei mele dar de scule electrice nu m`am atins. :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 1 august 2008 la 19:01:00 EEST
La nevoie fac de aproape de toate, chiar daca nu sunt in nici un caz foarte priceputa :))

Sparg pereti, sudez... Mi-am reparat singura cuptorul cu microunde (e drept ca era sa si raman fara 3 degetele cu ocazia asta), radioul, niste ceasuri...
cine
Sabotor
cand
vineri, 1 august 2008 la 23:06:00 EEST
:))))))))
Cred ca esti prima femeie care pune mana pe masina de gaurit.




Bine, hai, prima de care aud eu :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 1 august 2008 la 23:58:00 EEST
serios? :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)