on the verge of extinction... again

poate sunt eu limitata, poate sunt eu naiva

Dar mi se pare atat de ciudata convingerea aia "toti nu vor decat sa fure, sa faca burta mare" pe care o au multi cand vorbesc despre politica. Toti sunt experti, nu? Asa cum eram eu cand aveam 5-6 ani. Nu pierdeam niciodata stirile. Creierasul meu inregistra tot ce aparea la stiri. Si credeam tot...

Revenind, mi se pare greu de crezut, daca nu imposibil, ca un om nu poate avea alt scop in viata decat "sa fure, sa faca burta mare". Nu pot sa cred ca exista oameni fara vise, fara orgoliu, care nu-si doresc sa realizeze ceva de care restul lumii sa-si aduca aminte. Nu cred ca exista sfinti, nu cred ca exista oameni care sa nu profite odata ce au ocazia, dar nu pot sa cred ca a fura este scopul principal pentru care cineva si-ar dori sa fie ales... oricat de fenomenala ar fi senzatia aia pe care o incearca orice om atunci cand risca si nu este prins. Bune intentii exista probabil la fiecare. Unii sunt mai capabili decat altii. Mai intervin si monstruletii care conduc la delasare, la compromisuri. Si asa se poate ajunge la un esec total.

Sau poate sunt eu complet dusa. Poate ca pur si simplu proiectez tot ceea ce se intampla in mintea mea. Poate ca gresesc imaginandu-mi ca si altii pot gandi la fel, ca daca eu sunt fenomenal de orgolioasa si altii pot fi la fel.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)