on the verge of extinction... again

cred ca asta se cheama un fel de pauza

Ce dracu' sa mai scriu pe vremea asta? Ma trezesc doar ca sa inchid jaluzelele sa ma furisez inapoi sub patura unde ma ghemuiesc si mai trag un pui monstru de somn. Hibernare, nu altceva! Planurile de la sfarsitu' asta de saptamana au ramas inzapezite. Dracu' stie daca trenu' s-a "dez-anulat" pana la urma, n-am mai mers la gara. Asteptatu' dupa un tren ore in sir, inghetat sau deraiat nu suna prea tentant asa ca raspunsu' la intrebarea "merita riscu'?" a fost "NU!".

Singuru' motiv pentru care am dat pe aici ar fi ca... voiam sa anunt ca am luat o boala noua.

Bineinteles, n-am scapat nici de alea mai vechi:

Si da, daca as avea unu', mi-as pune placuta cu "Proprietate pazita de pisici" pe usa.

That's about it, crossing the dinopause now... maybe we'll meet some Triassic Voyagers...

12 pareri

cine
Alex
cand
luni, 30 ianuarie 2012 la 13:49:00 EET
Dinopauza e un fel de menopauza speciala de brontozaurita? Cat timp singurul semn e faptul ca dormi cred ca e suportabil.

P.S. Imi place disclaimeru' de deasupra campului de comentarii :))
cine
brontozaurel
cand
luni, 30 ianuarie 2012 la 15:01:00 EET
Huh? Daca s-a vrut a fi ceva subtil... a fost! Nu m-am prins :-??
cine
I read minds (Arisu)
cand
luni, 30 ianuarie 2012 la 17:25:00 EET
O fi fost vorba de "Mai jos se pot scrie prostii. Nu mai mari ca cele de mai sus."
cine
Cristina
cand
marți, 31 ianuarie 2012 la 12:35:00 EET
Lol. Buna aia cu dinopauza.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 3 februarie 2012 la 06:16:00 EET
@Arisu: La momentu' ala nu era aia.


@Cristina: Eu incep sa ma intreb daca chiar s-a prins cineva care-i faza cu Voyager, frigu' & dinopauza :-??
cine
boemul
cand
vineri, 3 februarie 2012 la 11:40:00 EET
way off topic: tu foloseÅŸti cumva tramvaiul 16?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 3 februarie 2012 la 11:51:00 EET
Nu folosesc nici un fel de tramvai. Si pot numara pe degete de cate ori am folosit transportul public de suprafata de cand sunt in Bucuresti:
2002 - mers la metro Colentina
2003 - intors acasa de la Poli - nu mai aveam abon de metrou si trebuia sa ajung repede ca venea cineva in vizita
2005 - mers la Zoo Baneasa
2009 - mers la licenta ca nu mai aveam abonament de metrou (intors pe jos)
2011 - la intoarcerea de la 2 concerte
cine
boemul
cand
vineri, 3 februarie 2012 la 13:02:00 EET
mda... acum doua zile am văzut în tramvai o tipă care îmi părea foarte cunoscută, mi-am bătut capul degeaba până mi-am dat seama că seamănă leit cu poza ta de la comentarii :)
ai pe undeva o soră geamănă cu care nu eşti înrudită :)
cine
cartim
cand
vineri, 3 februarie 2012 la 19:35:00 EET
Hiberneazi , te cred avand in vedere cum este in Buc. :)

Imi place clipul,are o mecla tare faina tigrul si niste laboace ;))
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 4 februarie 2012 la 04:37:00 EET
@boemul: LOL :)


@cartim: Daaa, si mie mi-au atras atentia. Si primu' comentariu de pe YouTube zicea ceva de genu' "look at those paws!"

Ma amuza si cum se aude cand incearca sa-i desprinda ghearele de maneca tricoului ;))
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 4 februarie 2012 la 11:49:00 EET
Cam asa sunt eu de vreo trei zile, in parte si din motive medicale.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 4 februarie 2012 la 11:52:00 EET
Sorry to hear that...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)