on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: no

Bonbonetti. Experienta Bonbonita (link, screenshot) din vara anului 2008 fusese una cat se poate de placuta, asa ca eram foarte curioasa sa incerc si cutiile Bonbonissimo. Mi-am luat insa doar una, Fruit Fantasy (link, screenshot)... pentru ca pe cealalta, Chocolate Dream (link, screenshot), n-am mai gasit-o atunci. Si apoi n-am mai fost curioasa sa o incerc. Pentru ca Fruit Fantasy nu mi-a placut. Bomboanele cu crema de portocale si cu crema de zmeura au fost singurele care mi s-au parut decente (amuzant, imi era teama ca n-o sa-mi placa cele cu zmeura avand in vedere ca ultimele mele experiente cu ciocolata cu zmeura nu fusesera dintre cele mai placute).

Bonbonetti BonbonissimoBonbonetti BonbonissimoPomorzanka Chocolates + PuzzlePomorzanka Chocolates + Puzzle

Pomorzanka. Chocolates + Puzzle. Mai mult pentru puzzle, desi descrierea bomboanelor de pe spate arata si ea promitator - bomboane in forma de capsune, umplute cu... cred ca e evident ce crema; bomboane in forma de trifoi, umpluta cu crema de alune; bomboane patratoase, umplute cu crema caramel, bomboane in forma de fundita umplute cu frisca. Dar au fost cele mai proaste bomboane incercate anul asta. Macar am ramas cu un puzzle...

Gunthart Praline Chocolat Nougat

Gunthart. Praline Chocolat Nougat (link, screenshot). Le tot vedeam de jumatate de an si in cele din urma am zis sa le incerc. Existau mai multe variante de ambalaje (cutie metalica, buchet cu flori, asta cu lumanare). Am ales varianta asta pentru ca era cea mai ieftina. Daca ar fi fost la acelasi pret asa fi ales cutia metalica pentru ca eu chiar n-am ce face cu lumanarea... in afara de a i-o pasa mamei. Nu sunt rele, spre deosebire de primele doua cutii de bomboane, dar... nu sunt pentru mine. Gustul cremei de alune mi se pare prea intens. Sunt niste bomboane care probabil vor placea iubitorilor de alune.

GunthartGunthartGunthartGunthart

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)