on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: lindt easter 2009

Da, de anul trecut, nu de anul asta. Anul asta nu m-am atins de nimic Lindt de Paste. Doar luna ianuarie a fost bogata in Lindt anul asta...

N-ar fi prea multe de spus. Figurinele sunt ciocolata Lindt cu lapte, una din cele mai placute papilelor mele gustative (alaturi de ciocolata cu lapte Schwermer). N-a fost prima data cand mi-am luat figurine Lindt, n-a fost nici ultima data. Iepurasul (the one and only Lindt Gold Bunny) e cadoul suprem de Paste in opinia mea. Must be the cuteness factor. Si fundita si clopotelul de la gat. La mai bine de 6 ani de cand am descoperit ciocolata Lindt, am ajuns sa am o adevarata colectie astfel de fundite cu clopotei. Cutia cu pralinele Champs-Elysees? Nu contine niste combinatii dupa care sa ma dau in vant (cam multe alune pentru gustul meu si nici cu gustul de cafea nu prea ma impac eu), desi ciocolata in sine, este, asa cum e mereu cand vine vorba de Lindt, excelenta. Meringue e preferata mea din cutia asta. A fost sortimentul pe care l-am ales mereu si mai tarziu, cand s-a intamplat sa fiu servita cu bomboane dintr-o astfel de cutie. Velours Caramel si Caraica Lait mi-au placut mult. Pyramide Lait, Coeur Lait si Lindor Lait mi s-au parut si ele niste praline bine realizate.

Lindt Milk Chocolate Easter ChicksLindt Milk Chocolate Easter ChicksLindt Champs-Elysees & Milk Chocolate Gold BunnyLindt Champs-Elysees & Milk Chocolate Gold BunnyLindt Milk Chocolate Gold BunnyLindt Milk Chocolate Gold BunnyLindt Milk Chocolate Easter BellsLindt Milk Chocolate Easter Bells

Povestea iepurasului Lindt: 1, 2, 3, 4.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)