on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: weirdest sweets

Adica niste chestii pe care nici eu nu stiu in ce categorie sa le pun. Si nici macar nu imi e clar cum se numesc.

Brioche con gocce di cioccolato senza zuccheri. Luate din Auchan pe la inceputul lui ianuarie 2009. Uscate, putin cam arse, senzatie de nisip in gura. Never again.

Rahat Jele. Cutie luata vara trecuta dintr-un magazin de pe la Obor. Chiar bune, desi nu ma asteptam la mare lucru.

Milch Krem. Luata vara trecuta din supermarketul de la Piata Iancului, Intermacedonia. Ciocolata cu crema de lapte. O crema foarte uscata si neplacuta la gust pentru mine. Si nici ciocolata n-a fost grozava. Si nu, nu era nici macar aproape de data expirarii.

Petits Fourres Cacao-Noisettes. Luate in toamna de la fostul non-stop de la colt care m-a facut sa-mi fac blog pe care sa-i injur ca isi tin frigiderele doar pe post de mobilier, iar apa si sucul din ele sunt calde. Fostul non-stop, pentru ca, din martie 2008 si pana acum, programul s-a redus intai la intervalul 7-22 si apoi la un interval de lungime zero. Adica s-a inchis. Draciile astea au fost totusi bune.

Apoi niste dracii luate din Carrefour, cam acum un an. Jeleuri. Bune, dar ma asteptam la mai mult la cat au costat. "Degete" de portocala in ciocolata. Si astea m-au dezamagit. Bomboane asortate. 19 sortimente. Adica multe. Asa ca era destul de normal ca unele sa nu-mi placa, iar altele sa mi se para dementiale.

Si ultima chestie, luata in toamna din Billa. Crispy Rounds. Mai erau si alte doua sortimente, dar unul era ceva in genul Rafaello (iar mie nu imi plac deloc chestiile alea) si celalalt era ceva cu alune/ arahide (iar brontozaurel nu-i pasionata de alune si detesta arahidele). Asa ca asta a fost sigurul sortiment interesant si pentru mine. Nu sunt chiar ce as numi eu trufe si a fost putin cam crocant invelisul pentru mine, dar au fost bune la gust.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)