on the verge of extinction... again

nu

Nu, n-am murit, sunt in presesiune, presata de un proiect pe care trebuie sa-l predau trimit pe mail pana pe 17.01.20092010, 23:59, ora Romaniei. Da, ne-a specificat si asta. Ca nu se accepta GMT sau altele mai tarzii.

Nu, nu vreau urari, incurajari sau ganduri bune. Nu.vreau. Pentru ca pe undeva as prefera sa nu reusesc sa-l fac sa mearga la timp, sa nu intru in examen si sa am timp sa il transform intr-un proiect "de milioane" pentru sesiunea de restante din mai. Si pentru ca imi prinde bine cand lucrez asa cum am lucrat la proiectul asta, chiar daca momentele bune de acum sunt mai proaste decat momentele proaste din octombrie. Ultimele doua luni au fost... foarte triste. Visul s-a transformat in cosmar, iar eu am fost o mare idioata si i-am mai si dat ceva (mai mult) ajutor.

De fapt nu stiu. Nu stiu cat de tare imi doresc sa salvez altceva picand examenul asta, nu stiu daca va merge. Nu stiu ce vreau. M-am saturat de reprosuri. Din partea mea, din partea altora. Ce e cel mai rau e ca se bat cap in cap. Si ajung sa nu mai fac absolut nimic, ceea ce e si mai rau.

I'll put some screenshots sometime soon. I'm proud of my baby, if even it doesn't fully work.

4 pareri

cine
bogdan
cand
sâmbătă, 16 ianuarie 2010 la 22:45:00 EET
deci merge treaba.frumos. :D
cine
krossfire
cand
duminică, 17 ianuarie 2010 la 12:04:00 EET
Eu sunt in ditamai sesiunea si parca tot nu m-am trezit.
cine
brontozaurel
cand
luni, 18 ianuarie 2010 la 02:56:00 EET
@masinutacutelecomanda: Sunt facute, mi-a fost lene sa le pun pe blog.

@bogdan: Pana la urma n-am mai trimis proiectul. Mi-a prins totusi bine sa lucrez la el

@krossfire: Eu am o stare... greu de descris. E un fel de tristete pufoasa si oarecum placuta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)