on the verge of extinction... again

inca o leapsa

De data asta e vorba de o leapsa cu 24 de intrebari, tot de la dugy. Sa incepem...
  1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagină 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând.
    (... )obisnuita la un anumit nivel, insa uneori va trebui sa lucrati la unu-doua niveluri mai sus( ...) - Circuite Digitale, Principiile si practicile folosite in proiectare de Wakerly.
  2. Fără să verificaţi, cât e ora?
    18:50 (m-am uitat mai devreme si era si 40).
  3. Verificaţi.
    18:49.
  4. Cum sunteţi îmbrăcat?
    In black & white.
  5. Înainte de răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
    La chiuveta (m-am spalat pe dinti).
  6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
    Nu aud nici un alt zgomot.
  7. Când aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
    Vineri seara (azi e duminica) pe la ora 21-22 ca sa imi cheltui ultimii bani pana miercuri pe 1 pachet de biscuiti Bahlsen Hit si 2 pachetele de Leibniz Pick-Up! si atat.
    Bahlsen Hit Bahlsen Hit biscuits Leibniz Pick Up!
  8. Ce-ai visat ieri noapte?
    Nu mai tin minte.
  9. Când aţi râs ultima dată?
    Azi?
  10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
    • rafturi suspendate deasupra biroului si pe care am o multime de bibliorafturi cu chestii de scoala & alte chestii de scoala (perforator, calculatoare de buzunar, penar, rigle, sabloane, echere, mape, pixuri, truse de desen, topuri de hartie & alte chestii inrudite);
    • calendar cu picturi celebre;
    • un glob de Craciun tricolor;
    • o icoana pusa acolo de mama cand m-am mutat aici si pe care nu tin minte s-o fi sters vreodata de praf in astia 7 ani;
  11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
    Habar n-am. Un Ferrari F50? Sau poate ca nu... ca n-as avea unde sa-l tin si nu m-ar lasa inima sa las pe strada o astfel de masina.
  12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
    Aaa... se intampla de mult, acum 4 ani si nici nu mai tin minte exact cum se numea. Desenele animate se pun la socoteala? In cazul asta e vorba de Space Ace (vineri seara, savurat impreuna cu biscuitii).
    Space Ace (a 1984 Ruby-Spears cartoon)
  13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
    Nu.
  14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
    Mi se pare ciudat.
  15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.
    O sa-mi spal o pereche de sosete dupa ce termin chestionarul asta. Eu nu spal aproape niciodata, dar de sosetele astea se leaga o amintire speciala si n-as vrea sa puna altcineva mana pe ele.
  16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
    Nu intentionez sa am vreodata copii. Daca e vorba de ce nume imi place... Alexandra.
  17. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de un băiat?
    Cum spuneam mai sus... De placut, imi place Mircea. Mi-am numit si un ursulet de plus asa.
  18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
    Da, dar asta nu inseamna ca motivele de a ramane nu sunt mai puternice.
  19. Ce aţi dori că Dumnezeu să va spună când intraţi pe Porţile Raiului?
    Ai gresit adresa?
  20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afara de politică, ce aţi schimba ?
    Pe mine.
  21. Va place să dansaţi?
    Da, dar asta nu inseamna ca m-as si pricepe.
  22. George Bush?
    [gand initial cenzurat ca ar trebui altfel sa transform blogul in blog nerecomandat minorilor]
  23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
    Crime Night? Joi seara pe Discovery acum 6 ani cand eram la ai mei in timpul vacantei de vara? Cred. Insa am mai fost in aceeasi camera cu un televizor de Craciun si, desi eu nu ma uitam la el, la urechi mi-a ajuns suficient cat sa ma enervez.
  24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?
    Ripping off dugy: whoever cares to be 1,2, 3, 4. As usual, I'm as shy as Shyler.
PS In caz ca citeste cineva asta, cum arata efectul de rollover de pe imagini? (imagini luate de pe bahlsen.co.uk, pickup.de, toonarific.com)

PS#2 Mi-a luat 3 ore sa scriu asta. Si nu, n-am facut absolut nimic altceva in timpul asta.

7 pareri

cine
Mihaela Chelaru
cand
luni, 6 iulie 2009 la 19:46:00 EEST
proiectare....ce fel de proiectare.. sa nu-mi zici ca a sistemelor informationale :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 6 iulie 2009 la 19:47:00 EEST
circuite integrate - pretty fun & simple stuff :)
cine
Sabotor
cand
marți, 7 iulie 2009 la 01:30:00 EEST
rolloverul arata fain, daca culoarea backgroundului nu se schimba :)
cine
sorin
cand
marți, 7 iulie 2009 la 13:16:00 EEST
Mie imi pare oarescum hazliu chestionarul (bine bine, datorita raspunsurilor) :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 8 iulie 2009 la 04:34:00 EEST
@Sabotor: da, corect, ar fi fost cazul sa mai umblu putin la a patra poza (thanks for the feedback!)

@sorin: :)
cine
Drace
cand
miercuri, 8 iulie 2009 la 22:30:00 EEST
Biscuitii (poza 2) par vii cand trec cu mouse-ul pe ei.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 iulie 2009 la 03:45:00 EEST
@Drace: deci poza nu e doar colorata, ci si plina de viata? :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)