on the verge of extinction... again

this blog is dead

Am mana rupta si nu mai am chef de nimic.

10 pareri

cine
Ionut
cand
vineri, 8 august 2008 la 12:39:00 EEST
Hei, o sa treaca si asta, ai sa vezi. Important e sa te faci bine cat mai repede. Capul sus!
cine
dugy
cand
vineri, 8 august 2008 la 20:26:00 EEST
:( numai ghinioane ai. Iti doresc insanatosire grabnica si iti tin pumnii sa nu mai ai parte de probleme de sanatate. Si sper ca "This blog is dead" e un lucru spus la suparare. Ar fi pacat sa nu mai scri :(
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 9 august 2008 la 13:30:00 EEST
multumesc. momentan insa nu se schimba nimic. nu stiu ce va fi dupa ce imi voi putea folosi din nou mana dreapta.
cine
Andrei Monciu
cand
sâmbătă, 9 august 2008 la 23:46:00 EEST
hei, nu e mort, atata timp cat tu traesti si el traieste, doar esti brontozaurel, ai rezistat asa mult, mai poti :D
cine
dugy
cand
duminică, 10 august 2008 la 13:23:00 EEST
Ana, Ana, Ana. Ştim că poţi. :) Sigur o să treci şi peste momentul ăsta şi o să revi în forţă. Şi cum zice Andrei, ai rezistat atâtea milioane de ani, mai rezişti tu să ne încânţi privirile. Însănătoşire grabnică.
cine
brontozaurel
cand
luni, 11 august 2008 la 09:53:00 EEST
in momentul asta, parca titlul blogului e mai potrivit decat oricand si nu doar pentru blog... ci si pentru tot ce mi-am dorit eu de la vara asta... in special pentru ca imi dorisem aceleasi lucruri si in 2007, 2006, 2005 si de fiecare data a iesit urat

inca mai sper... pentru ca intotdeauna sper pana in ultimul moment... dar nu mai cred...

logic, STIU ca nu mai pot salva mare lucru, deja nu mai am cand si mi-as dori sa nu-mi mai fac sperante pentru ca voi fi din nou foarte dezamagita

si apoi pe undeva imi este teama de un "now I've changed my mind". la doar cateva ore de la ultimul post in care aminteam incidentul din octombrie s-a intamplat s-a fiu agresata din nou pe strada... cu acest "frumos" rezultat - ce ironie!
cine
Andrei Monciu
cand
luni, 11 august 2008 la 11:21:00 EEST
ai tu ceva farmec de care nu esti constienta, altfel nu-mi explic. Eu zic sa punem mana de la mana si sa-ti luam un stun gun :D
cine
DeMaio
cand
luni, 11 august 2008 la 22:16:00 EEST
Of...asta mai trebuia.
Aşa cum am spus de atâtea ori, am să susţin şi în cazul tău orice decizie ai lua, chiar dacă pe una dintre ele am s-o regret...
cine
brontozaurel
cand
marți, 12 august 2008 la 22:49:00 EEST
touché

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)