on the verge of extinction... again

eu... o creatura ciudata (sa radem de brontozaurel)

De-abia saptamana trecuta am aflat ce inseamna acel "asl, pls" de care am tot auzit.

Nu m-a pasionat niciodata sa apar eu in poze. Majoritatea pozelor mele sunt facute la insistentele altora.

P.S. Some things never change.

5 pareri

cine
DeMaio
cand
joi, 31 iulie 2008 la 10:24:00 EEST
Stai liniştită, şi fotografiile cu mine sunt tare puţine. Nu prea îmi place să apar...
cine
Andrei Monciu
cand
joi, 31 iulie 2008 la 13:00:00 EEST
lasa ca fosta mea prietena avea 350 de poze pe hi5 si inca cativa GB de poze pe calculator, aste adora poze cu ea :)). Eu daca am vreo 100 de poze cu mine de cand exist, deci nu esti singura care nu prea are poze :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 31 iulie 2008 la 23:31:00 EEST
e bine de stiut ca nu sunt singura...
cine
Henrich
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 11:04:00 EEST
Cred ca esti o companie interesanta pe messenger :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 2 august 2008 la 12:05:00 EEST
pai eu nu cred... numai ieri am fost sunata de 2 ori si intrebata la incheierea conversatiei daca sunt pe mess... interesant este ca eram pe mess si nu eram in nici un caz pe invisible :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)