on the verge of extinction... again

2019, chestii tangibile

noutati 2019

Iar ceva ce ar fi trebuit sa fac in ianuarie... se pare ca devine traditie.

Sa incepem deci. In ordine oarecum cronologica dupa anul primei aparitii... adica intr-o ordine ciudata, care s-a dorit initial a fi cronologica, dar a iesit alandala. Ce s-a mai adaugat la colectia mea de muzici in 2019.

Megadeth. Intai Killing Is My Business... and Business Is Good! Versiunea din 2018, cu o tona de chestii bonus. Si The World Needs a Hero, versiunea din 2019. Nu stiu ce sa zic... in ambele cazuri, rezultatul e excelent, dar fara magia originalului? Oricum ar fi, imi vine sa-mi trag palme ca n-am tras o fuga sa-i vad in turneul din iarna. Cand Dread and the Fugitive Mind a facut setlistul dupa... o vesnicie? Probabil o vesnicie o sa mai treaca si pana voi avea iar sansa sa-i revad...

Megadeth - Killing Is My Business... and Business Is Good!Megadeth - Killing Is My Business... and Business Is Good!Megadeth - Killing Is My Business... and Business Is Good!Megadeth - The World Needs a HeroMegadeth - The World Needs a HeroMegadeth - The World Needs a Hero

Da, ambele semnate de David Ellefson cu trei zile inainte de ziua mea. Si fix de ziua lui Alex.

Si apoi Dystopia!

Megadeth - DystopiaMegadeth - DystopiaMegadeth - Dystopia

Kreator. Pleasure to Kill, Extreme Aggression si Coma of Souls. Pentru ca trebuie neaparat sa-mi completez colectia cu versiunile astea noi. Cu care au facut o treaba excelenta. Si spun asta chiar daca in continuare nu ma atrage chiar asa tare stilul "black metal meets thrash" din perioada respectiva si prefer sa ascult piesele respective live, in stilul curent, "thrash meets NWOBHM meets melodeath". Stiu ca pe atunci incercau sa imite Venom, dar pentru urechile mele... Mille incercand sa sune asa... suna de parca il stranguleaza cineva. Probabil cel mai mare plus al anilor '90 pentru ei a fost faptul ca Mille a inceput sa urle. Si a tot perfectionat asta de-a lungul anilor... acel society, what have you done to me? suna incredibil pe Dying Alive.

Kreator - Pleasure to KillKreator - Pleasure to KillKreator - Pleasure to KillKreator - Pleasure to KillKreator - Extreme AggressionKreator - Extreme AggressionKreator - Extreme AggressionKreator - Coma of SoulsKreator - Coma of SoulsKreator - Coma of SoulsKreator - Coma of SoulsKreator - Coma of Souls

Timo Tolkki's Avalon. The Land of New Hope. Am dat de el din intamplare acum un an si putin. Si probabil am ascultat A World Without Us si m-am uitat la videoclip de un milion de ori de-atunci.

Avalon - The Land of New HopeAvalon - The Land of New HopeAvalon - The Land of New Hope

Saxon. Intai The Saxon Chronicles, bucati filmate in timpul unor turnee mai vechi. Intr-un ambalaj pe care mi-a luat o vesnicie sa-l desfac pentru ca venea cu o prostie de protectie care trebuie scoasa intr-un anumit fel, altfel distruge continutul. Si apoi The CD Hoard, o colectie de 5 CD-uri live din perioada 1995- 2006.

Saxon - The Saxon Chronicles Saxon - The Saxon Chronicles Saxon - The Saxon Chronicles Saxon - The CD Hoard Saxon - The CD Hoard Saxon - The CD Hoard Saxon - The CD Hoard Saxon - The CD Hoard

Nu, astea nu sunt semnate. Concertele pe care ar fi trebuit sa le vad in 2019 au fost amanate/ anulate. Iar in martie... avand in vedere situatia la momentul respectiv si faptul ca Biff se incadreaza in mai mult de o categorie cu risc ridicat, am preferat sa pastrez distanta. Mi-au semnat deja o valiza intreaga de lucruri oricum...

Battle Beast. Bringer of Pain. Cu siguranta albumul meu preferat de la ei. Semnat cand i-am vazut in Bielefeld acum un an si ceva. Mostra.

Battle Beast - Bringer of Pain Battle Beast - Bringer of Pain

Primal Fear. Angels of Mercy - Live in Germany. Imi trebuie un player BluRay. Am vazut concertul online, dar mor de curiozitate sa vad cu ce vine in materie de extras.

Primal Fear - Angels of Mercy (Live in Germany) Primal Fear - Angels of Mercy (Live in Germany) Primal Fear - Angels of Mercy (Live in Germany) Primal Fear - Angels of Mercy (Live in Germany)

Black Label Society. Grimmest Hits. M-a amuzat teribil bookletul. Ah, da, mostra.

Black Label Society - Grimmest Hits Black Label Society - Grimmest Hits Black Label Society - Grimmest Hits Black Label Society - Grimmest Hits Black Label Society - Grimmest Hits Black Label Society - Grimmest Hits Black Label Society - Grimmest Hits

Dynazty. Firesign, care nu m-a prins la fel ca Titanic Mass, dar care vine totusi cu niste piese incredibil de catchy. Mostra.

Dynazty - Firesign Dynazty - Firesign Dynazty - Firesign Dynazty - Firesign

MONO INC. - Welcome to Hell. Ceva putin diferit care m-a cam prins. In special piese ca Reign of Rats.

MONO INC. - Welcome to Hell MONO INC. - Welcome to Hell MONO INC. - Welcome to Hell

Amon Amarth. The Pursuit of Vikings: 25 Years in the Eye of the Storm. Documentarul in care am descoperit ceva cu adevarat socant: Johan Hegg nu s-a nascut cu barba!

Amon Amarth - The Pursuit of Vikings: 25 Years in the Eye of the Storm Amon Amarth - The Pursuit of Vikings: 25 Years in the Eye of the Storm Amon Amarth - The Pursuit of Vikings: 25 Years in the Eye of the Storm

A Paranormal Evening with Alice Cooper at the Olympia Paris. Alice live. Intotdeauna excelent. Plus ca e vorba de o inregistrare a unui concert dintr-un turneu in care l-am vazut si eu. Si contine Pain, care nu mai facuse setlistul de dinainte sa ma nasc.

A Paranormal Evening with Alice Cooper at the Olympia Paris A Paranormal Evening with Alice Cooper at the Olympia Paris

Metal Church. Damned If You Do. Inainte sa iasa albumul, au scos trei videoclipuri - Damed If You Do, Out of Balance si By the Numbers. Si parca fiecare imi suna mai bine decat precedentul. Iar cand a iesit in sfarsit si albumul... am ajuns sa fiu cu adevarat obsedata de Revolution Underway. So you get a sharper knife and commence to cut away...

Metal Church - Damned If You Do Metal Church - Damned If You Do Metal Church - Damned If You Do Metal Church - Damned If You Do

De remarcat si faptul ca bookletul e absolut superb, mai ales ca o coperta oribila pentru Hanging in the Balance (pacat de continutul albumului) a fost una din picaturile finale care au umplut paharul pentru Mike Howe si l-au facut sa se retraga in anii '90. Si da, semnat. Promit ca o sa apara si o postare despre asta, concertul lor a fost pentru mine unul din cele mai bune momente ale anului 2019.

Alice in Chains. Rainier Fog. Daca ar fi sa-l descriu intr-un singur cuvant, singurul pe care l-as putea alege ar fi... haunting! Pe undeva e putin sinistru cum bucati din piese imi revin obsesiv in minte si cat de bine se potrivesc in anumite situatii. Si asa imi vine sa-mi trag palme ca n-am fost sa-i vad la Hamburg acum un an.

Alice in Chains - Rainier Fog Alice in Chains - Rainier Fog Alice in Chains - Rainier Fog

Amalgama. Мечта. Care din ce zice nenea Google, se traduce prin "vis". M-am facut cu albumul asta cand au deschis concertul U.D.O. in decembrie.

Amalgama - Мечта Amalgama - Мечта

Avantasia. Moonglow. Eh... chiar si cu prezenta unor muzicieni exceptionali. Dar imi place piesa cu Mille... ii da viata.

Avantasia - Moonglow Avantasia - Moonglow

Slipknot. We Are Not Your Kind. Unul din cele mai asteptate albume ale anului pentru mine. Avand in vedere cat de mult imi placuse All Out Life (in special live, cand m-am uitat la stream-ul de la Rock am Ring)... am fost usor dezamagita. Totusi, piese ca Nero Forte rup...

Slipknot - We Are Not Your Kind Slipknot - We Are Not Your Kind

Archer Nation. Beneath the Dream. In acelasi stil cu precedentul album... care ma duce cu gandul la Megadeth. Mostra.

Archer Nation - Beneath the Dream Archer Nation - Beneath the Dream

Hollywood Vampires. Hm. Cateva piese au trecut putin pe langa, dar, in acelasi timp, am devenit de-a dreptul obsedata de altele. Iar coverurile sunt bine alese. Iar ambalajul... drace! Din nou, un carton foarte placut la pipait... cred ca doar cel al celui mai recent Barren Earth imi place mai mult la capitolul asta.

Hollywood Vampires - Rise Hollywood Vampires - Rise Hollywood Vampires - Rise Hollywood Vampires - Rise Hollywood Vampires - Rise Hollywood Vampires - Rise Hollywood Vampires - Rise

Phil Campbell. Old Lions Still Roar. Cine se asteapta la ceva in genul Motorhead... va avea o mare surpriza! E un album foarte original, pe alocuri foarte dinamic (These Old Boots), pe alocuri foarte linistit (Dead Roses). Un album pe care apar o multime de nume mari precum Rob Halford, Alice Cooper, Joe Satriani sau Dee Snider. Si e primul album pe care l-am cumparat chiar cand a aparut. A doua zi dupa ce a fost lansat. Eram in Dortmund, era sambata si... a fost cumva la intersectia dorintei de a vedea ce muzici intersante gasesc in primul Saturn si a nevoii de a schimba o bancnota de 50 pentru ca nu mai aveam marunt si imi trebuia un bilet de tren ca sa trag o fuga rapid pana in Essen, iar automatul nu primea bancnote de 10 sau mai mari.

Phil Campbell - Old Lions Still Roar Phil Campbell - Old Lions Still Roar Phil Campbell - Old Lions Still Roar Cu Phil Campbell in Frankfurt

Semnat dupa concertul din Frankfurt in decembrie. De unde e si poza cu Phil. Care e probabil evident ca e facuta de o alta persoana, dar ce nu poate fi dedus din poza e ca e facuta de o alta fana Motorhead. Si ca ascultand povestile ei si ale altor fani care au fost acolo in seara aia... Nu e ca si cum n-as fi stiut ca trupa asta a avut mii de concerte inainte sa-i vad eu prima data, dar e putin diferit in astfel de momente. Tot ce n-am avut ocazia sa traiesc nu mai e ceva indepartat si sters, e o parte din amintirile celor din jurul meu.

Kryptos. Afterburner. Albumul asta rupe! Mi-a placut atat de mult incat mi-am extins excursia in Germania cu doua zile doar ca sa-i vad. Momentul preferat? On the Run.

Kryptos - Afterburner Kryptos - Afterburner Kryptos - Afterburner Kryptos - Afterburner

2 pareri

cine
krossfire
cand
marți, 30 iunie 2020 la 19:58:00 EEST
Timo Tolki inca traieste? Inca astept featuring-ul cu Luca Turili ;))
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 1 iulie 2020 la 16:47:00 EEST
Inca traieste, da! Albumul meu e din 2012, dar a scos unul nou anul trecut, are un live stream acustic duminica asta si cica s-ar putea sa revina intr-un tuneu cu Stratovarius dupa ce se termina nebunia cu pandemia...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)