on the verge of extinction... again

pijamale noi

... pentru blog!

Pentru ca era cazul si voiam sa fac asta de muuulta vreme. Doar ca mi-a fost teama de cat timp imi va lua, avand in vedere ca m-am apucat sa fac prima data modificari la blog in august 2009 si am reusit sa am o tema oarecum functionala de-abia la inceputul lui 2012. Nu ca as regreta ceva, am invatat multe in felul asta.

Daaar... se pare ca am mai invatat ceva si de atunci pentru ca ce-am facut deja din tema asta am facut in doua zile.

Mai sunt inca destule de facut, in primul rand de adaugat link-urile catre diverse pagini, dar am zis ca ii dau drumul la apa asa deocamdata.

Ah, da, si mie nu-mi merge formularul de comentarii (adica nu pot sa mai comentez pe propriul meu blog), dar asta nu mai e de la tema mea, e de la blogger, pentru ca am aceeasi problema si daca incerc temele lor default si si pe alte bloguri.

Update: Se pare ca totusi pot... din Edge! Nu pot s-o fac folosind nici un alt browser, probabil pentru ca blochez o groaza de chestii de la Google in masura in care ma pricep s-o fac si ma lasa fiecare browser si probabil doar in Edge nu blochez suficiente incat sa nu ma lase sa comentez?

Si daca tot am atins subiectul, sa zic ceva si de notificarea aia referitoare la cookie-uri. Evident ca nu am control total pentru ca altfel n-ar mai fi cazul sa apara deloc, din moment ce consider ca nu e treaba mea si pentru un biet blog chiar nu e necesar. Google isi baga coada si cateva scripturi si sincer nu m-am uitat (prea mult, dar alte detalii despre asta putin mai incolo) in cod asa ca n-as sti sa spun ce fac. In orice caz, daca folositi google pentru cautari sau orice altceva, nu prea mai conteaza.

Dar ce stiu sigur e ce e in codul scris de mine. Iar in materie de JavaScript, am inclus doar scriptul responsabil pentru formularul de comentarii. Nimic altceva din toate chestiile care altfel se gasesc in absolut toate temele de-a gata. Nu ma intereseaza traficul, n-am nevoie de analytics. Pentru chestii de gen lightbox/ code prettifier, o sa scriu eu ceva de la zero pentru ca, dupa cum am spus, am mai invatat cate ceva din 2012 si pot scrie un cod mai curat, compact si modern decat cel folosit de scripturi scrise acum un deceniu pentru browserele de pe vremea aia.

1 parere

cine
advb
cand
duminică, 13 ianuarie 2019 la 22:36:00 EET
Eu cred că ai făcut o treabă bună. Îmi place atât fontul cât și culorile/aranjamentul. Totul contribuie la o senzație plăcută la citit.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)