on the verge of extinction... again

planuri, colectia de primavara-vara 2018

Insomnium la Bucuresti in 22 martie. Pentru prima data, la zece ani dupa ce i-am descoperit. Exista ceva temeri care n-au nici o legatura cu trupa, dar de-abia astept! Si sper sa aiba hanoracul ala pentru fete din cauza caruia i-am bazait pe canalele de social media (e sold out pe site).

tigru siberian in zapada, de cealalta parte a unui zid de sticla, cu o ditamai laba pe sticla rece

Kreator in Linz pe 8 aprilie. O, asta e atat de delicioasa din atatea puncte de vedere! O sa ajung pentru prima data in Austria. Pentru prima data, desi e atat de aproape in comparatie cu atatea alte tari in care am fost. Austria! Kommissar Rex, marea mea obsesie. Domnul din dreapta, o alta mare obsesie. Poza e super cunoscuta, dar nu stiu cata lume stie ca a fost facuta in Viena. Si... 8 aprilie, Pastele ortodox?! O sa vad Kreator in ziua de Paste!

Hollywood Vampires in Berlin pe 4 iunie. Da, stiu, previzibil. Atat faptul ca o sa revad trupa, cat si faptul ca am ales Berlin de pe lista locurilor prin care vor trece in turneul asta.

Kreator in Rostock pe 8 iunie. Cu asta devin prima trupa pe care o vad de trei ori intr-un an (ba chiar in jumatate de an). Gods of Violence, people...

Stone Sour in Bucuresti pe 26 iunie. Sa speram ca va fi in regula... la fel ca in cazul Insomnium, incertitudinea nu are legatura cu trupa.

Hollywood Vampires in Frankfurt pe 29 iunie. Pentru ca Joe Perry, Alice Cooper, stiti...

Judas Priest inapoi in Bucuresti pe 22 iulie. Nu ma intrebati ce parere am despe Firepower pentru ca inca nu l-am ascultat. Evident, cand a avut Ana vreodata un album in ziua in care a iesit?

Si da, postarea asta a aparut acum pentru ca, in urma cu cateva ore, gherutele mele au apucat fericite ceva alb. Plicul in care mi-au sosit biletele pentru concertele Kreator. Alea cumparate de pe eventim.de si plimbate pe la un prieten din Germania ca sa nu dau pe livrare cat pe un bilet.

4 pareri

cine
krossfire
cand
vineri, 9 martie 2018 la 22:16:00 EET
Stone Sour in Bucuresti? Nu stiu daca sunt in iunie in stare sa merg la orice fel de concert (voiam sa merg si cu colegii la Nick Cave), dar poate mai amintesti din cand in cand despre asta si imi pun si eu reminder :) (Pe Judas i-am vazut si pe Insomnium as vrea sa-i vad... dar in martie sigur nu pot).
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 10 martie 2018 la 11:05:00 EET
S-a notat. 😊

Annihilator in toamna te intereseaza?
cine
Anonim
cand
marți, 20 martie 2018 la 10:03:00 EET
La mulţi ani!
cine
brontozaurel
cand
marți, 20 martie 2018 la 22:55:00 EET
Mersi! 😊

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)