on the verge of extinction... again

muzicale. si vizuale. 13

Sau editia gagici. Ma rog, adevarul e ca s-a intamplat sa fie asa si am amanat postarea asta pana in martie.

Lyriel. O trupa din Germania descoperita intamplator pe YouTube acum vreun an. Si pentru care am facut o adevarata obsesie, ajungand sa le strang la colectie aproape toata discografia in interval de cateva luni dupa ce am auzit Paranoid Circus, piesa pe care am decis sa o includ aici. Are si cel mai bun videoclip dintre toate piesele lor, asa ca n-a fost o alegere dificila.

Truth is a philosophic term that doesn't serve the ways of life. Reality is nothing than the register of crimes of a humankind.

Battle Beast. Wow, de-abia acum am descoperit si eu trupa asta? Cam da. Ma rog, acum vreun an. Si, dintre toate trupele de pe lista asta, sunt singura trupa care apare pe lista 90% din cauza solistei. In general, stilul lor e putin cam poppy pentru mine, dar, la naiba, Noora are o voce exceptionala!

Piesa inclusa - King for a Day. Pentru ca imi suna cel mai bine din toate piesele lor si are si un videoclip bine facut. Ah, si de ce sa n-o si dedicam unor "regi" de la noi.

Who made the rules for this game, who is paying your champagne...

Bonus, inca ceva cu Noora. Pentru ca drace, femeia asta poate sa cante!

Stonelight. Nu stiu daca se astepta cineva la o trupa din Romania pe lista asta, dar da, avem si asa ceva. I-am descoperit in seara in care au fost in deschidere la Myrath si au reusit sa ma impresioneze. Asa ca... in continuare, avem Insanity, cu un videoclip foarte bun pentru bugetul cu care a fost probabil facut.

Semblant. Cu piesa cu care i-am descoperit si pe care am ascultat-o chiar obsesiv o vreme - What Lies Ahead. Nu ca ar avea un videoclip prea interesant, dar in cazul lor nu prea am de unde alege la capitolul videoclipuri. Pentru cei care gusta stilul, merita cautate clipuri live. Mizuho are o voce care poate mai mult decat au folosit pentru piesa asta.

Metalwings. Un stil atat de balcanic, dar catchy.

Helion Prime. Cu o piesa si un videoclip despre... evolutie. Life Finds a Way. Yeah, geeky!

6 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 8 martie 2018 la 23:05:00 EET
Deci eu tot tip pe tema Battle Beast de la primul album (desi au schimbat solista dupa el).

Recomand din nou si Beast in Black, desprinsi din Battle Beast si cu solistul de la Wardrum (Grecia) la voce (ma rog, nu stiu unde altundeva ar fi mers solistul ala pus).

Suna ca o Tarja masculina, dar mai simpatic(a): https://www.youtube.com/watch?v=2N4tXf3Ensw

cine
brontozaurel
cand
vineri, 9 martie 2018 la 17:44:00 EET
Tarja masculina, lol...

Am ascultat si Beast in Black pentru ca mi-au tot aparut in recomandari pe YouTube dupa ce am inceput sa ascult Battle Beast, dar in afara de Blind and Frozen, n-a mai prins nimic altceva.
cine
krossfire
cand
vineri, 9 martie 2018 la 18:55:00 EET
Eu am invartit tot albumul, dar Blind and Frozen e cam cea mai buna piesa. De fapt, impresia mea e ca au stat pe piesa asta si pe Go to Hell pe care le-au tot promovat (suficient cat sa-i bage Sabaton in festival) si pe restul le-au scos pe post de filler, pentru a avea succes albumul. Ritmurile sunt clasice pentru symphonic power, vocea e foarte buna, dar doar astea doua au ceva din prospetimea mai vechilor Battle Beast (stiu ca suna usor oximoronic, dar intelegi tu :) ).
cine
brontozaurel
cand
vineri, 9 martie 2018 la 19:06:00 EET
Sincer, Sabaton Open Air arata bine daca esti prin zona. Nu de carat pana in Suedia, dar daca as fi deja acolo, probabil n-as zice pas.
cine
krossfire
cand
vineri, 9 martie 2018 la 22:14:00 EET
Eu n-as zice pas nici sa ma care cineva gratuit pana in Suedia, desi nu stiu daca Sabaton Open Fest ar fi prima chestie la care as asista.
cine
brontozaurel
cand
sรขmbฤƒtฤƒ, 10 martie 2018 la 11:04:00 EET
Clar, nici eu... ๐Ÿ˜‚ Doar ca nici macar nu ma gandisem la asta. ๐Ÿ˜Š

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)