Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

daca nu merge cu cersitu', hai cu furtu'

Se pare ca asta e sloganu' BOR.

N-am obiceiu' sa deschid cand suna omu' in sutana pentru ca unu', nu sunt credincioasa, doi, n-am bani de aruncat aiurea (si chiar daca as avea, as prefera sa ii arunc inspre fiinte mai de calitate), trei, n-am chef sa curat jegu' pe care mi l-ar baga un porc incaltat in casa.

Acum s-a intamplat sa sune in timp ce lucram la calculator, la cateva minute dupa ce se mi se oprise muzica, asa ca nu doar ca n-am deschis, dar era si intuneric si liniste si parea ca nu e nimeni acasa.

Si, fiind liniste, am putut sa aud cum incearca usa - ce?!

Parinte, zi mersi ca nu era descuiata, ca-ti luai o un scaun sau o tigaie in cap...

Mbine. Invatatura de minte pentru mine. Data viitoare o sa-l astept cu ceva dragut. Un mic soc electric sau ceva de genu' asta.

1 parere la daca nu merge cu cersitu', hai cu furtu'

  • cine: stefan delete comment icon
    cand:
    ma simt razbunat ca nu sunt singurul care gandeste asa.
    nu a trecut foarte mult timp, singur fiind acasa, sa intre o vecina in baie peste mine sa vada daca-i cineva acasa :)) serios?!?!?

    aaa... si asta cu sfintitul, o daaa... total de acord! nu am bani de aruncat pe asemenea idiotenii, dar ideea e sa stai si cu usa/poarta incuiata ca se depasesc limitele de bun simt.

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii