on the verge of extinction... again

trecut si viitor

Nu mai tin minte exact unde am auzit asta. Cred ca intr-un documentar acum probabil mai bine de zece ani, dar nu mai tin minte in ce documentar. S-a lipit insa de creier. That's when you know how bad you want it.

Cat de tare iti doresti asta, Ana? Drace...

Nu stiu, intr-un fel a fost o mutare geniala din partea lor sa posteze atatea clipuri din turneul sud american si la vreo doua saptamani dupa sa anunte turneul european. Concertele din America de Sud au fost poate cele mai bune din ultimii zece ani. Cu siguranta cele mai bune din 2012 incoace. Si principalul motiv pentru care mi-am luat bilete la concerte consecutive. N-as fi facut asta acum un an, n-as fi facut-o dupa nici un alt turneu cu acelasi setlist obosit la fiecare concert. Dar acum fiecare spectacol a adus mereu ceva proaspat.

Da, am comis-o.

I wanted it that bad.

Ultima data cand am plecat din Berlin a fost intr-o dimineata ploioasa de noiembrie. Se pare ca ma voi intoarce intr-o dimineata de mai.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)