on the verge of extinction... again

bla, bla, bla...

7 deadly sins of speaking

Am ajuns sa ma uit la chestia asta din cu totul alte motive, insa prima lista e exact motivul pentru care detest transportul in comun. De fapt, motivul pentru care detest sa existe in jurul meu oameni care nu stiu sa taca dracului. Pentru ca, aproape intotdeauna, tot ce le iese din gura se regaseste pe lista aia.

Mi s-a intampat de multe ori sa fiu intrebata de ce nu spun nimic. Pentru ca nu am nimic de zis. Si pentru ca prea multi alti oameni vorbesc atunci cand nu au nimic de spus. Si imi par ridicoli. Asta in cel mai bun caz. Si nu vreau sa par si eu la fel altcuiva.

Si cred ca nu mai am acum altceva de zis pe tema asta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)