on the verge of extinction... again

the stupid and the bad

August 2015, la aniversarea a cinci ani de la concertul Iron Maiden. Ma rog, pentru altii e sfanta Maria, da' io nu-s asa dusa la biserica. Eram in Carrefour, imi alesesem o felie de pepene verde cu miez galben. Si apoi trecusem la cules zmeura dintr-o ladita. Doar ca atunci cand m-am intors la cos, nu mi-am mai gasit felia de pepene. Hei! Aia era felia mea!

Si cineva mi-a luat-o. Si nici n-am mai gasit alta felie din acelasi soi. Doar pepeni intregi si felii de alte soiuri. Pana la urma m-am oprit la zona cu eticheta Charleston - soiu' ala alungit, cu coaja deschisa la culoare. Cam mari feliile, da' pana la urma am luat una din ele. S-a dovedit a fi delicioasa si totu' s-ar fi sfarsit bine. Daca n-as fi fost toanta in continuare...

Felie mare insemna si ditamai coaja ramasa. Asa ca m-am apucat s-o tai. Doar ca nu era doar ditamai gondola, ci si groasa. Asa ca mi-a ramas blocat cutitu' in ea. Am incercat sa-l trag frumos. N-a mers. Asa deci, nu vrei cu frumosu'? Incercam cu forta! Doar ca se pare ca am exagerat. Nu ca altfel ar fi recomandat sa tragi un ditamai cutitu' inspre tine, da' na...

In fine, cred ca e clar ce s-a intamplat... cutitu' a iesit din pepene cu viteza si coltul lui a zburat fix in mana mea. Destul de urat, dar pana la urma nimic grav.

Si pentru ca sunt genu' care se invata minte... ha! Povestea s-a cam repetat sambata asta, cu vreun minut- doua inainte de ora 16. Nu cu pepene, dar tot cu tras obiect ascutit cu forta inspre mine in bucatarie. Din nou, intrat in mana, injurat, zburat la baie, spalat cu apa rece, aplicat presiune, plimbat prin casa injurand in timp ce incerc sa-mi gasesc ocupatie pentru care sa n-am nevoie de maini, esuat, uitat pe pereti, plimbat in continuare prin casa, injurat in continuare. Mbine, asta e, hai sa vedem cum continuam activitatea...

Ceee? Sangereaza in continuare? Injuarat in continuare, apucat telefonu' pentru ca ce naiba poti face altceva decat sa pierzi vremea la telefon vreo opt minute. Mbine, probabil s-a oprit. Da! Rahat, nu... Alte ture prin casa, alte ture de injuraturi. Tot nu s-a oprit? Hmm, a trecut un sfert de ora, asta... nu e bine?

Uitat spre cardu' de Medlife... hahaha, tu crezi ca e deschis sambata la ora asta? Atunci o luam la dreapta, nu la stanga... uofff... Aruncat niste haine pe mine, aruncat niste servetele si pansamente si casti in poseta, vad eu cum le descurc pe drum. Alergat spre metrou, ajuns acolo putin inainte de si jumatate. Iesit afara... hmm, sa alerg? Trotuaru' asta e cam in panta, cred ca prefer sa ajung la urgente pe propriile picioare. Mai ales ca-s pe toace.

Trebuie sa ocolesc, nu mai exista alta intrare? Stii ca e, da' stii si ca tu nu vrei s-o iei pe acolo... Sambata dupa-amiaza? Da, da' totusi... Intrat la urgente, o imagine in alb negru intr-o populatie colorata. Botine de piele negre, geaca de piele neagra, poseta neagra de piele. Si probabil singura persoana care n-a uitat sa se spele si sa foloseasca deodorant...

Holbat pe pereti, probabil ma inscriu la categoria doi, evident nu mor, is pe picoarele mele, dar totusi sangerez de vreo 40 de minute cel putin. Ma scuzati, explic situatia, ce-ar trebui sa fac? Si ce-ai facut pana acum?! Ma rog, probabil ca n-ar fi trebuit sa ma mire intrebrea pentru ca venea dupa ce spusesem ca sangerez de vreo 40 de minute, dar na... M-am... deplasat pana aici? Chirurgie. Cu indicat directie.

Nici un eveniment pe culoare pana acolo. Nu doar nici un hei, piciule/ roscato... Nici macar n-am luat o usa in cap. Sau, isprava mea tipica, in maneci. Ajung acolo, incep sa explic ca m-am taiat cu putin inainte de ora 16, nu stiu cat mai e ora... intind gatul sa vad ce scrie pe monitor... si 48? Tipa imi spune sa ma intind pe pat, drace, e cald aici, imi zbor caciula de pe cap cu incheietura mainii drepte direct in mana staga. Impresionant, stiu. Da' cine a pus vreodata mana pe parul meu stie de ce...

Nu e mare lucru, doar o taietura adanca, se rezolva cu un pansament mai strans. Pe care probabil pot sa-l scot pe seara. Yupee! Ies de acolo cu un pansament de cateva ori cat mana.

Si, asta e partea urata, si din spital, ca o fantoma. Desi mi se spusese sa ma intorc sa-mi faca fisa. Dar pur si simplu nu voiam sa discut cat de stupid a fost felul in care se intamplase. Sau sa stie vreodata cineva ca trecusem pe acolo. Imi pare rau. Nu e ca si cum n-as sti ce implica asta.

In fine, sangerarea probabil s-a orit la putin timp dupa. N-am gasit mult sange pe pansamente in seara aia. Incet, incet imi recapat mobilitatea si mana incepe sa se dezumfle. De duminica seara pot sa scriu din nou, desi initial cu durere. De ieri pot si sa incui/ descui usa cu ea. Fermoarele pun inca probleme si nu pot sa ma las pe ea pentru flotari. Dar na, pana acum a fost in fiecare zi mai bine.

2 pareri

cine
Costea
cand
marți, 1 martie 2016 la 15:50:00 EET
Ai grijă! :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 8 martie 2016 la 18:40:00 EET
Incerc... :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)