on the verge of extinction... again

reguli de igiena

Ieri imi puneam o intrebare. Probabil ca raspunsu' e ca as fi tras mai tare, chit ca unele personaje s-ar putea sa nu fie de acord avand in vedere ca au fost pe parcurs multe scandaluri in familie pentru ca dupa ai mei lucram prea mult, caram prea multe culegeri si nu ieseam din casa suficient. Si ca am ajuns sa am un deget deformat de la scris.

Deget care este in continuare deformat, chit ca am terminat-o cu scolile de ani buni. Ceea ce face decopitatu' (cu 'o', nu cu 'a', nu incerc trucurile lu' bunicu' Alice... apropo, a implinit 68 de ani saptamana trecuta!) sa fie o operatiune interesanta. "Interesanta" insemnand aici frustranta. Si uneori sangeroasa.

Ceea ce s-a intamplat si azi. Destul de urat, asa ca am fugit la baie, am bagat degetu' sub robinet si am dat drumul la apa. Surpriza! Apa care mi-a curs direct pe degetu' insangerat era atat de plina de rugina incat era maro-portocalie.

Lectie de tinut minte: intai se da drumu' la apa, se studiaza atent cum arata si abia apoi, daca este totu' in regula, se baga degetele pline de sange sub robinet!

3 pareri

cine
krossfire
cand
miercuri, 2 martie 2016 la 19:33:00 EET
La mine toti stangacii din clasa (eram patru) avem un deget deformat, dar lucrurile s-au rezolvat in timp :)
cine
krossfire
cand
miercuri, 2 martie 2016 la 19:34:00 EET
^S-au rezolvat in sensul in care am renuntat la stilouri si la scrisul inteligibil la timp :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 8 martie 2016 la 18:41:00 EET
Ha! Eu nici macar nu sunt stangace... :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)