on the verge of extinction... again

maine...

Dupa fiecare moment prost. Dupa fiecare miscare gresita. De maine...

Cateodata aproape ca simt ca ametesc gandindu-ma cat am amanat si continui sa aman unele lucruri...

Totul a luat-o la vale nebuneste in ultima saptamana. A fost vina mea, eu am lasat sa se intample asta. Azi am ajuns in punctul in care am crezut ca nu se poate mai rau. Ca de maine voi putea sa incep sa repar lucrurile. Si apoi... o noua lovitura din afara...

Imi vine sa urlu, pentru ca s-a intamplat de sute de ori asta de-a lungul anilor... Sunt neglijenta, las lucrurile sa mearga prost. Imi spun ca o sa repar totul. Dar apoi se intampla ceva si imi e mult mai greu decat m-as fi asteptat.

Si ma sperie idea ca poate intr-o zi...

Say you'll be alright come tomorrow, but tomorrow might not be here for you...

1 parere

cine
@ipvwvi
cand
marți, 5 ianuarie 2016 la 02:51:00 EET
trecut. incercat. la fel. ramas. stricat. (ne)reparat.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)