on the verge of extinction... again

noua obsesie

Se numesc Archer si sunt una din trupele care deschid pentru Annihilator in turneul european din toamna asta (Europe in the Blood Tour). O sa scriu si despre ziua de sambata, dar, avand in vedere ca de patru zile le tot frec canalul de YouTube, merita o postare separata.

Ah, da... inainte de orice altceva, nu e nevoie sa-mi spuneti ca suna (drace, scrisesem initial "sauna") a Megadeth. Nici macar urechiusele mele nu sunt atat de nesimtite incat sa nu auda asta.

Nu mai auzisem niciodata de ei, dar exista de ani buni si nu sunt pentru prima data in Europa (desi acum au fost pentru prima data in Romania). Au mai fost in turneu pe continentul asta, desi nu in aceeasi formula, si in 2011 si 2007 (an din care este si clipul live de mai jos... singurul clip live din cate am vazut pana acum in care Dylan nu este cu chitara alba).

Tocmai au lansat un nou album ce se numeste Culling the Weak. Iar eu am facut o adevarata obsesie pentru piesa care da titlul albumului.

Si da, intentionez sa incep sa scriu din nou despre concertele care merg. Pentru ca nu conteaza ca nu ma pricep sa scriu, sunt amintiri pe care nu vreau sa le pierd. Pentru ca ce ramane in mintea mea e tot ce am...

2 pareri

cine
boemul
cand
vineri, 23 octombrie 2015 la 08:42:00 EEST
ooo, "seamănă" e puţin zis :) parcă ar fi chiar Megadeth în zilele lor bune, acu' douăjde ani.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 23 octombrie 2015 la 15:36:00 EEST
Aha, chiar spuneam cuiva ca daca as putea sa-mi sterg din minte faptul ca acum stiu de existenta lor si cineva mi-ar da sa ascult bucatele din piese si mi-ar cere sa identific trupa... as trage usor concluzia gresita.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)