on the verge of extinction... again

cum stii ca esti o creatura antisociala

Pai ti se taie telefonul pentru neplata si, desi ai platit, ai chitanta pe care ai studiat-o deja de zeci de ori sa te convingi ca totul de acolo e in regula, nu faci nimic pentru ca asta ar insemna sa vorbesti cu o alta fiinta umana. Oricum nu ai avut nevoie de telefon pentru nimic important, nu simti niciodata nevoia sa suni pe nimeni si, de cele mai multe ori, nici nu raspunzi cand te suna altcineva.

Probabil ca ar trebui sa termin abonamentul ala sa nu-l mai platesc de fraiera, dar mi-e asa groaza si de scarba de ideea ca o sa ma frece la cap cu nu stiu ce oferta, nu stiu ce telefon... eu sunt in continuare cu vechiul meu SE Walkman si nu vreau, nu-mi trebuie smartphone, da' sa ma ia dracu', oamenii astia parca nu stiu ce inseamna cuvantul NU. In rarele ocazii in care am calcat pe acolo sau am fost suficient de adormita incat sa raspund la telefon, de fiecare data cand spuneam NU la ceva, primeam inapoi un dar poate vreti totusi...

... sa apuc un topor si sa va crap capul, da, asta vreau!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)