Adresa blogului este brontozaurel.blogspot.com/ncr !!!
Postare mai nouă ► ◄ Postare mai veche

prejudecati

Acum vreo doua saptamani, m-am impiedicat de articolul asta. N-am citit cartea, nu sunt cea mai mare fana Behemoth, dar titlul mi-a atras atentia, asa ca am citit articolul. Si mi-am tras o palma (da, foarte la propriu, chiar mi-am tras o palma) la partea asta:

... he started screaming and asking to take him to a hospital but he had all the make-up and pentagrams and shit. I mean, how do you explain that?

Ceeee? Omu' are fata arsa, da' problema mare e cum sa explice la spital toalele si machiaju'? De-a dreptul stupid. Pana nu stai sa te gandesti ca poate exista un motiv. Moment in care nu mai e stupid, ci trist.

3 pareri la prejudecati

  • cine: Nautilus delete comment icon
    cand:
    Fiindcă erau în Polonia. Ţara în care Cei Doi Gemeni, dintre care unul a căzut cu avionul, au impus ca la trecerea unei procesiuni religioase să se acopere cu prelate faţadele sex-shopurilor, să nu le zgârie retina credincioşilor.
  • cine: boemul delete comment icon
    cand:
    Bronto, nu stiu daca o sa fiu maine pe langa net, deci iti zic de azi: La multi ani!!!
    in cinstea ta, desi n-a fost deloc usor, am aranjat sa se produca o eclipsa de soare :))
  • cine: brontozaurel delete comment icon
    cand:
    Cineva a aranjat sa moara A.J. Pero...

Da, ma intereseaza si parerea ta!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)
Abonare comentarii