on the verge of extinction... again

riscurile publicitatii online #2

Pentru ca m-a bufnit rasu' cand am vazut postarea asta saptamana trecuta. In ultimele cateva luni, am avut cateva momente de soc... hmmm, nu doar, cred ca a fost pe acolo si ceva panica dubioasa, pentru ca mi-am vazut moaca prin diverse locuri prin care nu m-as fi asteptat sa dau de ea pentru ca organizatorii unor conferinte au decis sa-si faca publicitate. Cred ca prima data a fost pe YouTube... cred ca intr-un clip live cu Sabaton, dar nu sunt sigura. Ce tin minte insa foarte clar e ca a creat o asemenea confuzie in creierasu' meu incat am inchis tabu' - domnu' creier, ce dracu' s-a intamplat acolo? Minunea s-a repetat pe diferite site-uri, insa nu m-am gandit niciodata sa-mi obosesc degetelele cu Shift + F2, s, Tab (pentru cine nu stie, screenshot in Firefox, nici un fel de add on necesar).

Pana in dimineata asta, cand am fost curioasa sa vad cum e vremea (desi nu ies decat extrem de rar din grota).

vremea

Mbine.

2 pareri

cine
boemul
cand
marți, 16 septembrie 2014 la 09:44:00 EEST
hehe, am ajuns muz :))
Acum, dacă se strică vremea şi nu mai ajungem sâmbătă la grătar, înjurăm persoanele de apar acolo? în ce ordine, domnişoară dreapta sus?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 19 septembrie 2014 la 20:05:00 EEST
Cica nu ploua maine, doar la inceputul saptamanii viitoare...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)