on the verge of extinction... again

muzicale. si vizuale. 8.

N-am fost niciodata fana. Nu mi s-a intamplat niciodata sa dau repeat la vreo piesa de-a lor. Pana ieri dimineata cand am descoperit ceva nou care s-a intamplat sa ma prinda. Asa ca, dupa ce am frecat-o doua zile, am zis ca n-ar fi o idee rea sa o pun si aici.

Pentru cei care nu stiau, Angela s-a retras din Arch Enemy. Chestie care initial am crezut ca va fi un dezastru, dar piesa asta nu suna deloc rau.

Desigur, ramane de vazut cum vor merge lucrurile live. Asta peste trei saptamani, cand isi incep turneul. La Bucuresti. Poate... Nu stiu. Stiu doar ca n-am fost la nici un concert anul asta, ca mor de ciuda ca am ratat Amon Amarth si ca vreau rau de tot sa-mi fac timp si pentru asa ceva.

Once a rocker, always a rocker...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)