on the verge of extinction... again

Insomnium - While We Sleep

In toamna spuneam ca par a fi din ce in ce mai "slefuiti" si ca nu sunt sigura ce parere am despre asta. Iar acum... parca senzatia s-a accentuat.

Ma bucur ca au crescut ca trupa, ca primesc mai multa atentie, ca au in sfarsit un videoclip facut cum trebuie. Ville suna mult mai bine decat pe precedentul album, dar a fost asa un soc sa aud intai vocea lui pe piesa asta. Care imi place mult, curge mult mai bine decat Revelation, care mi-a parut asa fortata, dar in acelasi timp... we need to slow down?

Fata de The Bitter End, Medeia... cu singuranta au facut-o. Si da, pot intelege de ce asta se cheama progres. Si cu siguranta n-as avea pretentia sa scoata un alt album la fel ca primele trei. No man ever steps in the same river twice, for it's not the same river and he's not the same man. Dar parca tot imi lipseste furia aia. Si nu stiu cata legatura are cu faptul ca simt ca am cam pierdut-o si eu, in ciuda faptului ca sunt mai salbatica si mai agresiva ca niciodata.

2 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 1 mai 2014 la 10:16:00 EEST
Imi aminteste putin de Swallow the Sun, dar oricum, Insomnium au fost una din trupele alea care s-au "tot tinut de treaba" indiferent de trendurile din metal, iar evolutia lor a fost una venita de la trupa, nu de la curentele din jur.
cine
brontozaurel
cand
joi, 1 mai 2014 la 12:37:00 EEST
Nu pot spune ca as fi la curent cu trendurile, in general ascult ce stiu ca-mi place si caut trupe asemanatoare. Plus ca nu mi se pare ca si-ar fi schimbat stilul prea mult, ci mai degraba ca l-au lustruit bine.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)