on the verge of extinction... again

from Melbourne, with love

Ploua. E ora 1 noaptea si ploua. A plouat aproape non-stop de marti de cand am sosit.

Nu-mi place. Nu doar ca ploua, nu-mi place orasul deloc. Pe undeva, ma simt vinovata ca spun asta. Organizatorii s-au purtat fantastic cu mine. Chiar mai mult decat in cazul celorlalte conferinte de pana acum, desi n-am avut niciodata de ce sa ma plang din punctul asta de vedere. Si sunt foarte constienta ca nu toata lumea a avut acelasi noroc, desi pe undeva poate "norocul" a avut si ceva de-a face cu atitudinea mea.

Hotelul e la intersectia Bourke Street cu King Street. O zona ce amesteca bizar cladiri vechi cu altele moderne cu zeci de etaje. Nu credeam ca astfel de cladiri inalte se construiesc atat de aproape unele de altele. Hotelul e exact ca zona, un amestec bizar de vechi si nou. Si, la fel ca zona, nu-mi place.

Conferinta. Am busit-o. Stupid, inclusiv chestii care ar fi trebuit sa mearga. Cele mai urate si vizibile chestii doar pentru ca m-a mancat sa raduc sensibil in ultimul moment zona cu text si figuri fara sa redimensionez si textul si figurile. Asa ca nu s-a intamplat sa se taie o litera- doua din margine, s-a intamplat sa se suprapuna in mod urat toate chestiile de pe acolo. Cumva, nici navigatia prin prezentare n-a mers cum trebuie, desi aia nu stiu de ce s-a mai intamplat. Mergea inainte sa plec de la hotel...

Si apoi a fost faptul ca a fost de fapt neterminata, chestie care probabil n-ar fi contat daca... as fi fost multumita de restul chestiilor. Dar n-am fost. Pe langa bubele tehnice, am diluat-o. Am mers incet prin ea, desi n-aveam in cap decat ca ar trebui sa merg mai repede, de ce dracu' sunt atat de calma si lenta?

Imi pare rau. Cand am ajuns marti la hotel, in camera ma astepta o punga. Cu nelipsitul mesaj si nelipsitele dulciuri si cu singura chestie nefiliforma dintr-o punga de gen pe care n-o s-o las in camera de hotel. "Chestia" e un koala cu un alt koala mai mic in brate si cu un al treilea si mai mic in spate. M-am topit. Sunt atatea animale de plus hidoase, prost facute, insa astia trei sunt atat de draguti. Le-am promis ca n-o s-o busesc a doua zi. Si nu m-am tinut de promisiune.

Peste sapte ore o sa fiu la alta conferinta. Unde o sa tin prima mea prezentare despre JavaScript. Toate cele de pana acum au fost despre CSS. Am incercat sa trec prin ea si m-am oprit cand deja depasisem timpul cu cinci minute. Nu e ca si cum n-as merge oricum mai repede cand sunt pe scena, dar totusi...

Tocmai mi-am dat seama ca de luni n-am mai mancat nimic in afara de doua mini figurine de ciocolata si doi biscuiti. Am vazut mere si portocale, dar mi-a fost frica. Daca eu n-am voie sa aduc asa ceva in Australia pentru ca ei se tem de micile vietati care ar putea veni cu ele, asta nu merge si invers? Adica sa ma aleg eu cu ceva pentru care organismul meu nu e pregatit?

Da, stiu, am baut apa, m-am tot frecat de pufosenii... am folosit prosoapele si asternuturile hotelului...

Sper sa se opreasca ploaia la sfarsit de saptamana. Si sa vad ceva fauna in carne si oase.

4 pareri

cine
boemul
cand
luni, 14 aprilie 2014 la 08:40:00 EEST
păi de ce nu ne spui esenţialul?
ce gust au cangurii, adică :))
cine
morbo
cand
miercuri, 16 aprilie 2014 la 00:55:00 EEST
aia-s canguri pitici parca, poate ei nu se mananca
bine ca la lidl in romania au putut sa aduca pana si carne de cangur, da' niste haribo decente nu gasesti, tot aceleasi 3-4 sortimente la toate hiper-, supermarketurile din tara asta.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 16 aprilie 2014 la 03:21:00 EEST
Yup, canguri pitici (wallabies). Cei mari erau mai indiferenti si nu veneau la tine... cel putin nu cand am fost eu. Ca sa clarific: poza e la Healesville Sanctuary, unde te lasa sa intri in tarcurile cangurilor, dar ti se spune sa stai pe poteca, sa nu te duci la ei si nici sa nu-i gonesti daca vin ei la tine, sa-i lasi sa te "inspecteze" si sa-i mangai (dar nu pe cap). Pe aia mari i-a cam durut in gard de noi, nici nu s-au obosit sa se ridice, dar astia pitici au venit foarte aproape.

Altfel, in Melbourne nu prea am gasit ce sa mananc, oricat de plin de localuri ar fi. E un oras foarte asiatic si mai toate localurile reflecta asta. Nu ca as avea ceva cu asiaticii, dar bucataria lor nu se pupa cu preferintele mele. Asa ca intr-o saptamana intreaga eu n-am bagat altceva in afara de biscuitii si figurinele de ciocolata mentionate mai sus plus patru inghetate (apropo, o cupa mica la ei e uriasa, ma gandeam initial sa iau doua de fiecare data si apoi vedeam cat imi pune si imi ieseau ochii din orbite) plus o briosa din pacate super nasoala.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)