on the verge of extinction... again

au murit corectorii...

Editia internationala.

Am aparut in .net magazine pe luna mai cu trei ponturi de CSS intr-o compilatie de 25 de astfel de dracii. Pentru piratii nenorociti curiosi din voi, se gaseste pe diverse trackere.

Din pacate, cu cateva greseli de limba engleza care jur ca nu imi apartin. Ponturile au fost editate ca sa se incadreze intr-un anumit numar de caractere (am stiut de asta de la bun inceput) si se pare ca asta nu le-a iesit chiar cum trebuie.

Zilele astea raspund la niste intrebari pentru un interviu (da' nu de-ala ca ala la care am scos minunea cu Dobermanu' sau cu streangu' sau cu aligatorii). Si daca initial am etichetat mental politica lor de a-mi trimite varianta finala ca s-o aprob inainte de publicare ca "a pain in the rear", acum pot spune ca le sunt recunoscatoare.

Ah, da. Am mai aparut undeva. Pe o lista de "key players" la nivel mondial cand vine vorba de CSS. Lista pe care mai apar si nume ca Eric Meyer sau Paul Irish.

1 parere

cine
Matei
cand
joi, 20 noiembrie 2014 la 16:49:00 EET
O meriti, nu crezi? ;)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)