on the verge of extinction... again

current status: blue

Cam cum era Simba cand a fost gasit de Timon si Pumbaa.

Mi-a aparut asta in timeline aseara.

Am fost invitata sa tin o prezentare la inca o conferinta. In Austria. In mai. Gagica care m-a contactat n-are nici o vina, asa ca n-o sa-i sar in cap, dar imi vine sa urlu ca n-a facut-o cu o luna si jumatate mai devreme. Am fost invitata acum, cand o buna bucata din mai imi e blocata cu o conferinta la care probabil n-o sa merg, dar organizatorii cauta avocat ca sa... dracu' stie exact ce, dar vor sa ma zboare totusi cumva in Florida.

Asa ca ratez o tara unde chiar voiam sa merg, unde pot sa intru doar cu buletin, pentru una care oricum nu ma incanta decat datorita oamenilor pe care imi doream sa-i (re)vad si pentru care oricum n-am primit viza.

De cateva zile nu-mi iese piesa asta din minte...

5 pareri

cine
Lucian Ancu
cand
marți, 25 martie 2014 la 16:27:00 EET
Se suprapun conferintele ? Daca nu de ce nu zbori via Austria :)
cine
morbo
cand
marți, 25 martie 2014 la 22:42:00 EET
deci daca esti neangajat, necasatorit si nu faci dovada ca ai un purcoi de bani nu te lasa astia in america. daca aplicau regula asta si pe vremuri nu stiu ce populatie mai aveau acum.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 26 martie 2014 la 10:08:00 EET
@Lucian: Nu. Intre timp am aflat ca-s idioata ca am facut presupuneri aiurea. Tipa ma contactase doar pe twitter, de cand am scris chestia asta am aflat si data. 10 mai. Eu o sa fiu la Front-Trends (conferinta de 3 zile) in perioada 7-9 mai. Nu exista inca un program. Sau cel putin nu unul de care sa stiu eu.

Daca pot sa conving organizatorii sa nu fiu in a doua jumatate a ultimei zile si plec de la pranz, am avion care sa ma duca in Austria la timp. Avioane, ca nu e zbor direct de la Varsovia la Linz, trebuie escala la Viena. In fine, e o idee proasta. Ii frec pe unii ca vreau sa plec mai devreme si dincolo oricum o sa fiu praf dupa atatea zile si calitatea prezentarii o sa sufere. Deci nu.

Mai mult, in mail mai era o chestie care m-a deranjat. Ceva cu "hoping to achieve a more diverse lineup". Traducere: cautam femei ca sa nu fim criticati ca facem discriminare. Scuze, dar eu nu joc asa.

Asa ca am refuzat. Mentionand ambele motive de mai sus. Raspunsul pe care l-am primit confirma ca n-am visat cai verzi pe pereti cu a doua chestie, sunt chiar usor disperati ca au primit doar refuzuri pana acum. Le-a trebuit sa organizeze totul in timp record, cand cam toate numele vizibile au deja plin programul pentru lunile urmatoare...


@morbo: A fost o singura intrebare legata de ce fac, absolut nici o intrebare legata de starea civila, absolut nici o intrebare legata de starea financiara. Ce am vazut ca l-a deranjat pe tip a fost lipsa vizei de Australia din pasaport, desi na, mentionasem restul conferintelor la care merg, ca am crezut eu ca ajuta. Ei bine se pare ca a mers invers. Viza pentru Australia e electronica. Dar se pare ca n-a contat cand am incercat sa explic asta...
cine
krossfire
cand
sâmbătă, 29 martie 2014 la 10:02:00 EET
Feeling-ul general al piesei imi aduce aminte de Insomnium. Altfel, apreciez ideea de a nu compromite calitatea unei prezentari.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 4 aprilie 2014 la 21:36:00 EEST
Da, si mie. My kind of melodeath!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)