on the verge of extinction... again

baltoaca

In ciuda asteptarilor mele si poate si ale altora, n-am avut parte de mers prin ploaie decat in prima jumatate a penultimei zile. A mai plouat si in rest, dar mereu cand eram oricum inauntru.

In dimineata aia am iesit din hotel hotarata. Ce daca ploua? Nu-s din hartie sa ma topesc. M-am oprit in fata unei baltoace. Mare, lata si, testand, adanca. Eu fiind in niste botinute subtirele de piele intoarsa. In stanga, ditamai gardul. In dreapta, ditamai autobuzul. In partea cealalta a baltii, alti oameni care mi-au zambit cand ni s-au intalnit privirile. Si ei pareau ca asteapta acelasi lucru: sa se miste autobuzul pentru a putea ocoli baltoaca prin strada.

Doar ca autobuzul era blocat in trafic. Si nu stiu ce au facut pana la urma restul, dar eu m-am intors inapoi si am traversat strada. Si n-am mai dat de vreo alta baltoaca problematica pe celalalt trotuar.

3 pareri

cine
Unknown
cand
luni, 6 ianuarie 2014 la 10:21:00 EET
Mda, vreme de rahat! Și în Severin plouă de zori!
cine
Unknown
cand
joi, 9 ianuarie 2014 la 17:45:00 EET
Patit acum ceva vreme exact acelasi scenariu numai ca, fiind in lumea mea, nici nu m-am obosit sa testez balta. Altii, asteptand rabdatori sa se elibereze calea de acces, m-au privit pocnind bocancul direct in balca. Pac, m-am scufundat pana la glezna. Am facut baie, nu gluma. Si unul nu s-a gandit sa ma opreasca! :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 10 ianuarie 2014 la 00:15:00 EET
Ah, si eu sunt de multe ori pe alta lume, dar atunci s-a intamplat sa testez baltoaca inainte de a calca in ea... :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)