on the verge of extinction... again

rehash

... or same old...

Pentru ca am patit iar asta. Pentru al treilea an consecutiv inainte de sarbatorile de iarna.

Pentru ca au tot aterizat in ultima vreme destui oameni la postarea asta. Si la asta. Iar eu am observat o chestie interesanta. Pentru cine nu stie, Auchan a inghitit Real. Asa ca magazinele Real (ma rog, cele din zona mea, habar n-am ce s-o fi intamplat cu ala din AFI, nici nu stiu de cand dracu' n-am mai calcat pe acolo...) poarta acum tot sigla Auchan. Si contin aproximativ aceleasi produse.

Siiiii... acum vine partea interesanta, la preturi diferite. Diferenta poate sa treaca si de un leu la un produs de aproximativ zece lei (de exemplu, dracia asta, 11.30 lei in Auchan Titan, 9.91 lei in Auchan Pallady). Ah, si nu e ca si cum ar fi toate preturile mai mari sau mai mici in acelasi magazin. Sunt amestecate frumos. Si... imi pare rau, nici o concluzie.

Daca tot comenta tati ca la mine toate se intampla numai de sarbatori... na, inca una: mi s-a ars becu' in baie. Nici n-am clipit, eram calma, stiam ca am unu' de rezerva in debara. Debara proaspat curatata si reorganizata. Bineinteles, m-am gandit ca-s mai toanta decat sunt si m-am apucat sa rascolesc noua ordine in cautarea becului. Care era de fapt pus foarte la indemana.

Frumos, am luat becu', m-am dus cu el in baie, am dat sa-l montez si... am facut recapitulare la injuraturi. Pentru aplica aia aveam nevoie de un bec mai scurt. Ca ala nou din mana mea nu incapea decat facut bucati. Bec mai scurt am si in hol, da' nici ala nu poate fi inlocuit cu unu' asa lung, tot din motive de aplica. In bucatarie... un bec undeva intre. L-am luat pe ala si am fugit sa testez daca incape la baie.

Si aici e punctul unde lumea e dezamagita ca povestea nu devine mai interesanta. Becu' din bucatarie a incaput la baie. Asa ca a ramas acolo, iar la bucatarie am agatat becu' nou. Si nu glumesc cu "agatat". Becu' meu din bucatarie atarna de fire din tavan.

Ah, si inca una, si mai buna. Curge apa de undeva la baie si nu pot sa-mi dau seama de unde. Am oprit apa (si aia calda si aia rece) de la robinetii de jos, dar teava care mi se intoarce de la ceasul de apa calda catre chiuveta se tot uda in continuare... desi nu trece apa prin ea! Deci apa aia nu poate sa vina din interior. Ceea ce inseamna ca trebuie sa vina din exterior. Dar de unde dracu'? Din cat pot sa vad si sa pipai, recunosc, nu mare lucru, ca e jungla de tevi acolo, unele cu sub jumatate de centimetru intre ele, de deasupra ei nu curge nimic, scurgerea si coloana care trec prin fata ei par uscate - de unde vine apa aia?

Update

Hai ca se poate si mai bine! Acum labuta stanga, aia pe care am bagat-o printre tevi ca poate simt de unde curge... e plina de punctulete rosii si ma ustura la atingere...

4 pareri

cine
Anonim
cand
duminică, 22 decembrie 2013 la 21:29:00 EET
Legat de tevi: chiar daca opresti apa de la robineti, apa existenta in tevi nu se duce.

Problemele mele cu tevile au fost de la robineti, la mine, au tendinta de a se fisura cam des. Asa m-am ales cu reflexul de a verifica robinetii prima data.
cine
Cristian
cand
miercuri, 25 decembrie 2013 la 19:39:00 EET
Lăbuța aia sună a urticarie.
cine
boemul
cand
miercuri, 25 decembrie 2013 la 19:49:00 EET
off-topic: La Mulţi Ani!
cine
cartim
cand
joi, 26 decembrie 2013 la 18:36:00 EET
Iti doresc sa ajungi la toate concertele la care intentionezi sa mergi, sa iti rezoolvi tevile din baie si sa nu te mai ranesti ...

Aaaaaaa, si sa ajungi sa mai vizitezi Berlinul.Chiar merita!!!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)