on the verge of extinction... again

disheartening

Inca sunt foarte dezamagita de prestatia mea de la CSSconf.eu. Pentru Full Frontal, totul a fost si mai pe fuga, prezentarea a fost iar prost facuta, dar macar am reusit s-o repet macar o data in camera de hotel inainte si mi s-a parut ca eu pe scena m-am descurcat totusi mai bine. Motiv pentru care mi s-a cam scufundat flota de la lipsa de reactii...

Ah, da. Pachetul prezentare + video.

TECH.insight. Am avut si mai putin timp la dispozitie sa ma pregatesc, l-am folosit cum nu se poate mai prost, au fost si o groaza de alte chestii care au mers prost, cum ar fi faptul ca am intarziat la prima repetitie pentru ca nimeni nu mi-a trimis mail cu vino la ora X, copchil prost, ci m-am trezit cu eveniment in Google Calendar, iar ora care imi aparea mie era ora Bucurestiului. Adica decalata cu o ora fata de ora Berlinului.

Sau cum ar fi faptul ca sala era mare si minunata, proaspat renovata, insa, din pacate, proaspatul ala a insemnat si incomplet izolata fonic si termic, asa ca a doua repetitie n-a prea mai existat pentru mine intai din motiv de program vioi de "muzica" al santierului de peste drum si apoi din motiv de nu ne place proiectorul, asa ca hai sa-l schimbam si hai sa ne ia mai bine de jumatate de ora sa gasim adaptor pentru Ana sa se conecteze la noul si minunatul proiector.

Sau cum ar fi faptul ca m-am trezit cu un telefon alarmist de la tati fix inainte de prezentarea mea, in conditiile in care le dadusem programul si le spusesem sa nu ma sune in intervalul respectiv, dar lui i-a fost lene sa-l verifice si a tinut sa-mi spuna ca e posibil ca a doua zi sa nu pot sa aterizez la Bucuresti din cauza cetii.

Asa ca imi pare rau ca n-a fost inregistrata jumatatea aia de ora, pentru ca a fost probabil cea mai buna prezentare a mea de pana acum la nivel de flux verbal. Aveam draci si simteam nevoia sa musc, sa ma razbun cumva pentru tot ce a mers prost. Asa ca am facut modificari la prezentare acolo pe scena, in alea doua minute de dinainte de a ma conecta la proiector si pur si simplu n-am cenzurat rautatile si ideile tampite care mi-au trecut prin creieras in alea 30 de minute. Am lasat totul sa curga...

Da, am facut o tona de greseli navigand prin prezentare. Partial pentru ca tremuram de frig fiind in doar in camasa, seara, la sfarsit de noiembrie, in Berlin, intr-o sala enorma in care frigul de afara intra fara jena. Asa ca mi s-a intamplat sa lovesc taste aiurea. Mai mult, toata prezentarea fusese facuta rapid. Asa ca se misca al dracului de greu pe laptopul meu si mi s-a intamplat de multe ori sa apas de naiba stie cate ori pe o tasta crezand ca n-a mers prima data si apoi sa ma trezesc ca m-am dus deja pana la mama dracului...

Dar mi s-a parut ca totul a curs mai bine si reactiile de moment de acolo din sala pareau sa confirme. Doar ca dupa aia nimic. Si iar mi s-a scufundat intreaga flota.

2 pareri

cine
Anonim
cand
vineri, 20 decembrie 2013 la 12:05:00 EET
Bravo! Si felicitari pentru accent :)
cine
morbo
cand
vineri, 20 decembrie 2013 la 14:18:00 EET
Da, corect :) cu cat mai neamerican(ala american oarecum ''standard''), cu atat mai bine. Desi uneori mi se pare ca nu-mi place tocmai pt ca imi iese cel mai greu. Pe naiba. Chiar nu-mi place.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)