on the verge of extinction... again

Berlin, aftermath & repeat

Cumva m-am tarat pana la sfarsitul prezentarii. Nu stiu de ce, nu stiu cum. Am stiut din primul moment ca am busit-o. Sincer, dupa mine a fost cea mai proasta prezentare de la conferinta. Nu ma asteptam la reactii pozitive. Dar au fost destule. 200 de urmaritori noi pe twitter in ziua aia si inca 200 de atunci. Printre care Brendan Eich (a creat JavaScript), John Resig (a creat jQuery), Lea Verou (a creat Dabblet), Nicole Sullivan (CSSLint, OOCSS), Chris Eppstein (Compass), David Storey (W3C, Opera) si asa mai departe...

Inregistrarile au aparut pe YouTube. Si am fost si mai nemultumita dupa ce am trecut prin ele. Chiar daca este al treilea clip dintre cele de la conferinta asta ca numar de vizionari. Am busit urat cateva explicatii, am fost foarte nesigura si evident nepregatita.

Am incercat sa vin cu o versiune scrisa, o s-o las balta insa pana in decembrie pentru ca nu merge. Ar trebui sa ma apuc de prezentarea pentru Full Frontal, dar sunt varza.

Mai mult, la doar 10 zile dupa ce decolez de la Londra, o sa aterizez iar la Berlin. Pentru o alta prezentare. Tot 3D, de data asta explicat cum poate o figura geometrica sa explodeze si bucatile sa se recombine intr-o alta (demo 1, demo 2).

3 pareri

cine
Cristi
cand
joi, 17 octombrie 2013 la 20:22:00 EEST
Nu ai busit-o deloc. Te-ai descurcat foarte bine. Trebuie sa tii cont de faptul ca a fost prima ta prezentare. Siguranta si talentul de vorbitor se dezvolta exersand, participand la mai multe evenimente.
Nu cred ca are cum sa spuna cineva ca nu erai pregatita, te-am vazut calculand unghiurile si modificand codul on the fly.
Dpdv al continutului, mie mi-a placut pentru ca are si continut original, nu se rezuma la "am citit asta in specificatia CSS si am venit sa va spun si voua".
Dpdv tehnic, in prezentarile live se intampla destul de des sa apara diverse probleme. Mi s-a intamplat si mie sa apara o eroare in timp ce prezentam o aplicatie si am fost nevoit sa le cer sa-si imagineze cum arata urmatorul ecran :) Intr-o alta prezentare pe care am vazut-o, prezentatorului nu-i mergeau cateva taste si scria comenzi facand copy-paste la caractere de pe ecran. Probabil cel mai cunoscut este faimosul ecran albastru care l-a lovit pe Bill Gates la prezentarea Windows 98 si mai recent tableta Microsoft Surface care a "intepenit" in timpul prezentarii lui Sinofsky.

Si pe deasupra reuseste sa dea un raspuns la una dintre cele mai importante intrebari: "WTF is a???" :)))
cine
Anonim
cand
joi, 17 octombrie 2013 la 20:49:00 EEST
Greselile se mai numesc si experienta.
cine
morbo
cand
marți, 22 octombrie 2013 la 01:36:00 EEST
eh...cat timp e o nesiguranta care nu-i mascata prin aroganta, daca publicul e civilizat trece peste, ba chiar empatizeaza.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)