on the verge of extinction... again

avem nevoie de mai putini idioti...

... de ambele parti.

Un gand pe care l-am avut saptamana trecuta cand m-am trezit claxonata de o masina aflata la doua benzi distanta (!!) pentru ca nu actionam. Adica nu ma apropiam de marginea trotuarului sa cobor in strada pe trecere si sa traversez.

In primul rand pentru ca tocmai se "varsau" toate masinile care asteptasera la semaforul din deal, iar experienta m-a invatat ca e plin de grabiti care nu-s prea incantati sa piarda timpul cu oprit la o trecere, unii ajungand pana la a claxona si injura pietonii sau pe cei din masinile din fata care au oprit deja. Iar in conditiile in care am patit eu, care-s destul de capra neagra, asta... nu vreau sa-mi imaginez cum le pune nervii la incercare o babuta de 80 de ani care de-abia se deplaseaza.

Nu, nu spun ca toti sunt asa. Dar nici eu nu-s vreo mama omida sa le cunosc tuturor intentiile si franele. Asa ca am obiceiul de a nu prea calca pe trecere daca vin masini pe toate benzile. Una singura, ne ocolim noi, ca stiu ca nici grabitu' n-are chef sa-i fac praf botu' masinii. Mai ales ca daca crap, nu i-o plateste Sfantu' Petru. Poate doar Sfantu' Asteaptaaaaa!

Pe de alta parte, stiu ce inseamna sa stai cu nervii intansi ca l-ai vazut pe pieton(t) pe margine si Mosu' tot nu ti-a adus globu' ala de cristal care ti-ar putea spune ce-o fi in creieru' lui, daca iti sare in fata masinii sau nu.

2 pareri

cine
Eduard
cand
vineri, 11 octombrie 2013 la 17:59:00 EEST
E plina lumea asta de grabiti. Astazi inainte sa intru la ore stateam la fata liceului la o tigara cu colegii, si un idiot claxona ca disperatul pentru ca cel din fata lui era oprit la semafor..parea putin retardat tipul, purta ochelari de vedere si statea cu pieptul aproape lipit de volan si cu limba scoasa.
cine
morbo
cand
vineri, 11 octombrie 2013 la 23:34:00 EEST
cand vreau sa trec, trantesc ostentativ un picior pe carosabil si astept inainte sa-l pun si pe celalalt.le arat ca sigur vreau sa traversez, dar ca nu-i pericol sa tasnesc de nebun in fata lor...ca sa nu se panicheze oamenii si sa puna frane din alea disperate.
de cand am facut scoala de soferi m-am obisnuit sa fac asa. am invatat tot felul de chestii atunci(sper ca si sa conduc)...pacat ca am picat de doua ori la traseu si de trei ori la sala, am dat si mai rar decat as fi putut si uite asa a trecut anu' si a expirat termenul. anu' era 2005-2006, mi-au iesit alte treburi, eram mai exuberant si asta am lasat-o de la mine, din pacate.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)