on the verge of extinction... again

putina decenta ar strica, nu-i asa?

[Nerecomandat minorilor, chiar daca m-am cenzurat.]

Am fost sa-mi activez roamingul. S-a rezolvat instant. Dar... inainte sa pot pleca, m-am trezit asaltata cu oferte.

Sa-mi schimb abonamentu', ca e vechi si cu putine minute... Voi sunteti batuti in cap? Nu stiu ce clienti aveti in rest, probabil de aia care simt nevoia sa anunte telefonic pe toata lumea de fiecare data cand isi scarpina paduchii, da' eu nu consum niciodata nici macar minutele alea. Si cel mai ieftin abonament pe care il aveti acum e mai scump decat abonamentul meu. Da, e cu mai multe minute, dar eu nu consum nici cate am acum incluse! So no, f*** you very much!

Apropo, stiati ca unele filtre de internet simt nevoia sa umble si in CSS si JavaScript? Adica daca e pe acolo vreo clasa, o variabila, o functie, un comentariu care sa contina ceva care sa deranjeze... o sa inlocuiasca cu stelute. Am ramas tampita cand am auzit de asta.

Revenind... dupa abonament, am fost invitata sa-mi schimb telefonu'. Nu, mersi, de-abia l-am schimbat. Cu mare tristete. Si, dupa cum aveam sa aflu la o saptamana dupa achizitie, inutil. Adica fidelul meu SE W800i pe care il am din toamna lui 2005, din prima zi in care a aparut in magazinele Germanos, a revenit la viata. Bineinteles ca nu am conceput sa-l schimb decat cu un alt telefon din gama SE Walkman. Motiv pentru care tipesa a insistat - nu vreau sa il schimb cu un telefon cu touchscreen? Voi sunteti batuti in cap? Daca voiam cu touchscreen imi luam! No, f*** you very much!

Dar macar o tableta daca nu vreau telefon. Doar daca am voie sa v-o crap in cap! Otherwise, no, f*** you very much!

Nu, altfel nu am motive sa ma plang de retea. Tin minte o singura ocazie in care as fi avut nevoie sa vorbesc la telefon si n-am avut semnal. Si n-am avut niciodata probleme cu facturile. Faptul ca tot primesc oferte "grozave" prin telefon sau de fiecare data cand calc printr-o reprezentanta pentru dracu' stie ce tampenie e singura chestie care imi displace.

3 pareri

cine
leomanager
cand
duminică, 1 septembrie 2013 la 20:20:00 EEST
Ai prieten ? Ca imi placi :))
cine
brontozaurel
cand
luni, 2 septembrie 2013 la 19:31:00 EEST
Spanzura-te!
cine
Anonim
cand
marți, 10 septembrie 2013 la 17:48:00 EEST
Pai asta e ca la KFC cand comanzi ceva si ei continua sa te intrebe: da' aia nu vrei? Da' aia? Sau aia?

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)