on the verge of extinction... again

cum se ajunge la aeroportu' Otopeni?

Ca tot omu' prost si lenes, intreb si eu pe blog. Chiar daca la cat de des am scris in ultima vreme... probabil dracu' mai intra pe aici...

Ah, da. De-aia.

13 pareri

cine
Lucian Ancu
cand
marți, 13 august 2013 la 01:12:00 EEST
Cool! Felicitari !
cine
Anonim
cand
marți, 13 august 2013 la 01:39:00 EEST
Iei autobuzul express 783 de la Piața Unirii.
cine
Teo
cand
marți, 13 august 2013 la 07:43:00 EEST
Iti scriu prima oara desi te citesc de ani, pt ca ma bucur pt tine :) Asa ca autobuzul 783 de la Piata Unirii sau de la Universitate sau Romana, cum spune cineva mai sus :) Sau taxi, cam 35-40 de lei. Cand te intorci, ori iei tot autobuzul, ori iei taxi, dar de la Plecari, nu de la Sosiri si discutat inainte de mers pe ceas, ca ajungi sa dai 90 de lei...
Succes! Si sa ne povestesti si noua! Si sa incerci si ciocolata pe-acolo :P
cine
boemul
cand
marți, 13 august 2013 la 10:36:00 EEST
da, 783. neapărat de la Unirii, ca să prinzi loc pe scaun, că drumu-i lung.
vezi că asta-i linie specială, nu-i cu cardul obişnuit. la Unirii unde întorc tramvaiele ar trebui să găseşti carduri pt. el, unul vcu două călătorii cred că-i la fix, dacă se mai fac. n-am folosit autobuzul ăsta de câţiva ani.
drum bun!
cine
brontozaurel
cand
marți, 13 august 2013 la 14:39:00 EEST
Multumesc! :D

Ciocolata? Nuuu, CD-uri pe care nu le gasesc aici (iar transportul m-ar costa prea mult). Si vreau sa merg la gradina zoologica - pare enorma pe harta!
cine
morbo
cand
joi, 15 august 2013 la 00:13:00 EEST
Da, felicitari si de la mine!
Si confirm cu autobuzul 783. Chiar acum cateva zile m-a intersat subiectul. Vreau sa-l iau si eu sambata asta,dar dinspre Otopeni.
cine
Anonim
cand
joi, 15 august 2013 la 12:50:00 EEST
Felicitări.

Pe de altă parte, la cât de "speriați" sunt de matematică studenții informaticieni zilele astea (cel puțin cei pe care i-am avut), poate că interesele pe care le ai in zona asta, matematică plus programare, ti-ar permite să incerci ceva legat de cercetare in informatică.

Te-ai gândit la opțiunea asta ? Ceva in algoritmică ( geometrie computațională ? poate ceva de genul ăsta: http://linkage.cs.umass.edu/) poate ți s-ar potrivi. Sau robotică/computer vision.

Da, știu cam care e "oferta" la noi. Dar pare o opțiune logicâ pentru cineva cu interesele tale.

Numai bine.



cine
Garm
cand
vineri, 16 august 2013 la 18:46:00 EEST
Taxiul si la dus si la intors (aproximativ 40 RON un drum). La intoarcere vezi sa folosesti aplicatia speciala pentru taxiuri din aeroport (e un minighiseu, n-ai cum sa-l ratezi). Nu te urca in taxiuri "de ocazie" pentru ca risti sa iti iei teapa.

Pentru CD-uri cauta magazinele Saturn sau Media Markt. Ambele au sectiuni generoase de metal, si sunt sanse sa gasesti si reduceri (6-7 euro CD-ul).

Happy hunting!
cine
Voinea Marius
cand
vineri, 16 august 2013 la 22:34:00 EEST
Cum se ajunge la Otopeni nu am idee, eu de fiecare dată mă rătăcesc ... am comentat aici doar să-ți zic felicitări :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 19 august 2013 la 13:26:00 EEST
@morbo: Ai supravietuit? :)

@Gabriel Istrate: In momentul asta, n-am nici cea mai mica idee despre ce voi face peste trei luni. S-au intamplat atatea in ultima vreme. Nu-mi pare rau, toate sunt de bine, dar parca nu mai pot sa tin pasul.

@Garm: Taxi nu iau. 40 de lei pentru transport mi se pare enorm in conditiile in care am 30 de ani, sunt intreaga fizic si nu patesc nimic daca iau autobuzul. De banii aia imi iau un CD in plus...

@ex-silentio: Mersi, sper ca eu n-o sa ma ratacesc... :)
cine
morbo
cand
luni, 19 august 2013 la 20:12:00 EEST
Da! Ceva inghesuiala,dar nimic serios. Am aflat si eu ca nu-i chiar un autobuz special pentru aeroport (adica in directia Otopeni-Unirii mai ia lumea si din alte statii, nu doar de la Otopeni).
Mai rau cu trenu' de a doua zi inspre Sibiu. Prea putine vagoane - scaune in vagoane - pentru atata lume.
cine
Costea
cand
miercuri, 21 august 2013 la 00:23:00 EEST
Cu taxiul.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 21 august 2013 la 01:43:00 EEST
Grrrrrr!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)