on the verge of extinction... again

bloody hell...

Asta. Mi-au placut la nebunie majoritatea materiilor din primii ani de facultate. N-am terminat-o. Am lasat-o balta ca sa ma car la alta, la matematica, unde voiam sa dau initial. Dar am urat cu pasiune noua facultate si aproape toate materiile de acolo. Si mai mult s-a terminat pur si simplu, paralel cu mine, decat am terminat eu facultatea aia. Da, am o diploma, am luat licenta cu zece. Screw that. Mi-a trebuit sa ma intorc la prima. Ca sa o busesc si mai tare de data asta.

Asta. N-am vrut s-o spun explicit atunci, pot s-o spun acum pentru ca oricum deja am busit-o. Am primit oferte sa scriu pentru Codrops si Smashing Magazine. Asta a fost la sfarsit de ianuarie- inceput de februarie. N-am reusit sa produc nimic pana acum. Pentru ca pur si simplu nu pot. Pentru ca de fiecare data cand ma apuc urasc ce iese. Asa ca o las balta.

Asta. Probabil o sa ma anunt ca nu mai merg in ultimul moment pentru ca nu voi fi pregatit nici o prezentare. Pentru ca pur si simplu nu pot sa ma apuc. Pentru ca nu am nici un motiv sa ma apuc. Pentru ca asta. Sau asta. Ce dracu' sa caut eu sa tin o prezentare despre 3D in CSS cand altii pot face astfel de chestii?

Dupa cum spuneam. I never f*ck up. Except when it really matters.

Si asta e blogul meu. Si prima postare sincera din ultima vreme.

Vreau doar sa dispar. Si sa se stearga orice urma ca am existat vreodata.

7 pareri

cine
Ovi
cand
joi, 22 august 2013 la 15:00:00 EEST
Mai bine e dusmanul declarat al binelui. E cea mai rea chestie cand esti perfectionist si vrei sa iasa toate extraordinar din prima. Get over it si scrie, orice.

Stii oricum destule cat sa scrii ceva interesant pentru multi. Cand inveti, e grozav orice nu stii, nu doar bleeding edge si super experimentele publicate azi-noapte cu suport in versiunea de development a unui browser.
cine
brontozaurel
cand
joi, 22 august 2013 la 15:25:00 EEST
Nu pot. N-am putut sa fac niciodata asta. Din clasa a noua cand am dat pentru prima data o foaie goala la o lucrare la care nu stiam sa fac tot, am preferat mereu sa par rau intentionata decat sa par proasta. Poate ca as fi facut-o mai devreme, dar pana atunci nu ma lovisem niciodata de situatia de a nu sti sa rezolv un subpunct al unei probleme.

Si avand in vedere ce pot face ceilalti de pe lista asta... stau foarte prost.
cine
boemul
cand
vineri, 23 august 2013 la 08:35:00 EEST
Ana, tu eşti tânără şi viaţa e frumoasă. mergi în parc, ascultă ceva metal, bea un pahar cu vin.
lucrurile vor arăta mai bine.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 23 august 2013 la 11:25:00 EEST
Te inseli.
cine
Ovi
cand
vineri, 23 august 2013 la 12:49:00 EEST
Ca om care lucreaza atat frontend cat si backend la chestii de business, iti pot spune ca acele demo-uri sunt fix vax, fara nici o utilitate reala. Am vazut destule altele inaintea transformurilor CSS care s-au nascut talente si au murit sperante - VML, WebGL, Flash etc. Pe mine unul m-ar interesa la o astfel de conferinta CSS sa vad o lista de do's and don'ts la un layout responsive COMPLEX, nu o prastie de blog (i.e. magazin online), tehnici de incarcare imagini din pagina prin mediaquery-uri CSS (nu background-uri), tehnici de creare sprite-uri cat mai nebunesti etc. Chestii folositoare.
cine
Garm
cand
vineri, 23 august 2013 la 13:44:00 EEST
Ana, faptul ca oamenii aia au considerat ca merita sa te invite sa tii o prezentare (sau sa scrii pentru ei) inseamna ca ei considera ca au nevoie de o prezentare despre 3D in CSS. Altfel nu te mai solicitau...

Faptul ca tie ti se pare ceva banal nu inseamna ca este la fel si pentru cei care au mai putine cunostiinte despre subiectul respectiv. Eu cred ca ar trebui sa iti tii prezentarea, sa trimiti articolele la revistele respective, sa inveti din eventualele greseli (inerente in orice activitate) si sa mergi mai departe.

Succes.

PS. Si mai cred ca ar trebui sa imi faci o vizita pentru mult metal de calitate. Incerc sa imi reactivez blogul :D
cine
brontozaurel
cand
vineri, 23 august 2013 la 14:21:00 EEST
@Ovi: Conceptul (extrem de subiectiv, de altfel) de "utilitate reala" poate sa ma pupe in dos. Si la fel si "chestii folositoare". Iar din ce vad zilnic pe net, WebGL se simte foarte bine, nici vorba sa fi murit.

@Garm: Vazui. :) Am tacut pentru ca blogurile de pe wordpress.com au de anul asta o minune care imi spune ca adresa mea de mail e asociata unui cont Gravatar/WordPress si trebuie sa ma loghez. Moment in care injur si o las balta. :| Ma rog, mai am si adresa veche de Yahoo, dar pana acum mi-a fost prea lene...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)