on the verge of extinction... again

aftermath

Probabil cel mai putin dezastruos Paste al mileniului. Cel putin la capitolul consecinte. Poate si atunci cand vine vorba de timp de recuperare dupa. Am fost complet functionala din nou la doua zile dupa ce am ajuns iar acasa, dupa care mi-a mai luat o singura zi sa-mi revin pana la punctul in care eram inainte sa plec la Brasov.

Nu-mi fac iluzii. Am avut noroc. Am tras de mine la maxim inainte de concertul Dark Tranquillity (si da, o sa scriu si despre concert, la cum au sunat chiar merita). La fel ca inainte de concertul din martie. Doar ca de data asta am avut parte de o saptamana linistita inainte, nu de una incarcata. Si de data asta n-am mai avut nici o plasa de siguranta, nici un plan de rezerva. Trebuia sa iasa bine.

Si a iesit bine. Ceea ce m-a facut aroganta. Sfidatoare. Cu ghearele scoase. Gata sa declar razboi oricui imi sta in cale. Ceea ce da, inseamna ca ne-am certat urat. Dar n-am mai luat decat patru pastile cat am fost la Brasov. Si nu cred ca am mai luat vreodata in mileniul asta asa putine cat am fost acolo de Paste. Ca am cedat dupa ce am ajuns acasa e alta poveste... si asta se intampla mereu oricum. Si macar de data asta n-a fost chiar asa rau. Si macar n-am plecat de acolo cu teama ca mi se va face rau pe drum.

Si apoi am avut noroc pentru ca nu s-a mai intamplat o chestie care se intampla de obicei si care ma face mereu sa scap la mai multe pastile decat mi-as dori. N-am stiut de ce, dar acum m-a pocnit ca probabil a fost din cauza ca am picat fix pe primele doua zile de Paste. Crestinii nu muncesc in zilele de Paste. How convenient...

La dracu', in ultimele doua saptamani am purtat ochelarii de soare pe care nu cred ca i-am mai purtat de la concertul Aerosmith. Si la Brasov am purtat costumasul negru cu dungute rosii pe care nu-l mai purtasem de zece ani. Si am facut dus acolo. Ceea ce nu se intampla des. Dusul e una din marile mele placeri. La care am interzis daca ma simt ca dracu'. Ceea ce se intampla de obicei acolo. De data asta, trebuie sa multumesc unei inghetate Magnum Gold pentru placerea dusului.

Nu mi-a fost usor. Am numarat orele, am simtit ca turbez. Am vrut sa ma imbat de cum ajung acolo, dar tati nu poate sa bea, si mama a zis ca ea bea lichior de cafea, nu whisky, asa ca... ideea asta a murit. Petrecut timp impreuna pentru ei inseamna zacut toti trei in fata tembelizorului si maraton de schimbat de pe un canal pe altul. N-avem nimic in comun, nimic despre care sa vorbim, de ce dracu' ma torturati cu petrecut timp impreuna? Si de ce dracu' trebuie sa va apucati sa faceti zgomot tocmai in jurul meu cand ma retrag in celalalt colt al casei sa ascult muzica? V-ati saturat de tembelizor?

Pentru "RESIST"...

Vara asta o sa port sandale...

7 pareri

cine
Ovi
cand
sâmbătă, 11 mai 2013 la 22:58:00 EEST
Greu de descifrat printre randuri care mai mult cer intrebari decat povestesc. Ce pastile? Ce-a iesit? Ce chestie s-a intamplat? De ce n-a mers whiskey-ul si singura? Ce, ce, ce... :)

Daca te ratacesti prin vreun Kaufland, incearca Siviero Maria, aroma Vaniglia del Madagascar.

Tenisi nu?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 12 mai 2013 la 00:10:00 EEST
Am incercat-o in august 2010 cand le-am vazut pentru prima data. Nu pe loc, la vreo saptamana dupa, ca prima data le-am observat inainte de concertu' Maiden de la Cluj, in Carrefouru' din Polus. Cred ca am incercat toate sortimentele in afara de cele care contin ceva ce nu-mi place.

Sticla de whisky era nedesfacuta. Toate sticlele de la ei de la bar erau nedesfacute. Ar fi insemnat sa deschid o sticla a lor, nici macar adusa de mine, de aproape 100 de lei doar pentru mine. Daca reusesc sa cumpar de undeva pe bonuri de masa un Remy Martin VSOP il iau cu mine data viitoare.

Nu s-a mai intamplat nimic de data asta. Nu cu mine de fata. Ceea ce e bine. Mi-a iesit sa ma abtin de la pastile inainte de concert. Ca sa nu mi se mai faca rau si de data asta. Iar la prima intrebare nu raspund niciodata. Nici pe blog si nici altfel.
cine
Ovi
cand
luni, 13 mai 2013 la 10:28:00 EEST
Un Absolut cu Schweppes Russian e un mic drinkgasm on the cheap.

Oricum, sa porti si tenisi! :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 13 mai 2013 la 13:12:00 EEST
Nu suport suc in alcool. Si oricum nu mai beau carbogazoase de sase ani.

Iar faza cu tenisii e cel putin stupida. Sandalele sunt o placere la care am avut interzis prea multa vreme. Si inca am in momentul asta.
cine
Ovi
cand
luni, 13 mai 2013 la 13:38:00 EEST
Nu-ti (mai) poate impune nimeni (majora si te intretii, nu?). Fie ca e purtat de simple sandale sau luat parte la "chestii" ce te fac sa iei mai multe pastile care iti fac oricum rau.

Anyhoo... pe cand urmatorul experiment de client-side? :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 13 mai 2013 la 18:06:00 EEST
Majora, dar nu ma intretin.

Purtat sandale, ceas, facut dus, etc... sunt placeri. Pe care mi le interzic eu, partial pentru ca nu vreau sa-mi poluez simbolic placereile cu starea de rau, partial si pentru propria siguranta, atunci cand ma simt rau. Sandalele mele sunt toate cu toace de peste 12 centimetri, dusurile mele sunt lungi si fierbinti, bareta de la ceas e stramta si n-o pot lasa prea mult in aceeasi pozitie pentru ca nu-mi mai simt mana.

Luat parte la chestii... nu am de ales. Daca nu ma duc, vin ei la mine sa ma ia. Daca nu deschid, cheama politia ca vai, s-a intamplat ceva.

Experiment? Pana la sfarsitul saptamanii sper sa scriu despre concertul Dark Tranquillity si sa reiau experimentele. Sper...
[Translation: I suck at keeping promises.]
cine
morbo
cand
marți, 14 mai 2013 la 00:16:00 EEST
still nuffin' interstin' on the telly for the whole family to watch then? 's been years...and I remember the dread the last few times me and me own lot tried it before givin' up.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)