on the verge of extinction... again

kitties and mindless eating

Trecem peste faptul ca anul asta pare ca se incapataneaza sa devina din ce in ce mai mizerabil de fiecare data cand am impresia ca am scapat. Recunosc ca nu e ca anul trecut, dar nu e nici ceea ce speram...

Dupa ce in ultimele zile m-am uitat la ceva documentare cu pisicute, mi s-a aprins un beculet in cap. Stiti ca se spune ca nu-i recomandat sa te mananci in timp ce te uiti la televizor, pentru ca pierzi controlu' si bagi ca porcu'. Si in consecinta te faci ca porcu', da' asta e partea mai putin interesanta aici, ca n-are legatura cu ideea mea.

Eu imi luasem niste ciocolata sa imi tina companie in timp ce ma uit la documentare. Siii... ce credeti ca s-a intamplat? Ciocolata a ramas acolo pana a doua zi. Parca nu-mi venea nici sa mai respir, cu atat mai putin sa-mi mut atentia de la monitor la ciocolata, fie si pentru o fractiune de secunda. Ceea ce m-a facut sa ma gandesc...

La dracu'... daca mancarea e mai interesanta decat chestia la care te uiti, poate chestia la care te uiti e un gunoi. Si ar trebui sa te uiti la altceva. Si daca n-ai ce alege de acolo, poate ar trebui sa arunci televizorul pe geam, ca e doar o pierdere de timp. Da, m-am gandit si la reclama aia cu Alice Cooper si aruncatu' televizoarelor pe geam. TV was garbage in the '80s - I think that started it...

Si da, cumva m-am laudat subtil ca m-am uitat la niste chestii foarte interesante. Cu pisicute. Daca sunteti curiosi, este vorba despre patru documentare. In care am descoperit multe imagini de care am dat de nenumarate ori pe net. Na, acum stiu de unde sunt. Pun si link-uri de YouTube pentru lenesi, da' va descurcati singuri daca dispar.

Wild Attack of the Big Cats. Ia la puricat ce feline merita denumirea, de ce si se concentreaza asupra lor. Sincer, habar n-aveam ca fara blana, un leu si un tigru sunt structural la fel. Chit ca am vazut pe viu ambele specii. De la distanta si prin gratii, dar na... Serios, eu aveam impresia ca leii au cutia toracica mai mare decat tigrii in raport cu restul corpului si ca tigrii sunt mai alungiti per total.

The Unlikely Leopard. Am stat cu sufletul la gura. Ma temeam de un final tragic, cu un animal din care nu mai ramane decat blana. Da, se termina foarte trist, cu blanuri despartite de proprietari, dar nu este vorba despre animalul urmarit in documentar. Nu ma asteptam sa dau de Evanescence. Si da, am plans la sfarsit.

Natural World: The Secret Leopards. Ceva mai optimist, dar ahhh... asa ma racaie pe creier imaginile alea cu leopardul cautand de mancare in tomberon. Nerecomandat crestinilor. Nu de alta, da' cam spune ca pana si leoparzii s-au prins ca oamenii se inrudesc cu cimpanzeii.

Cat Wars: Lion vs Cheetah. Se concentreaza pe un singur incident si incearca sa gaseasca explicatii pentru comportamentul animalelor. Brutal, multe reluari. Masculii in urmarirea unei femele pot fi cu adevarat tampiti. Indiferent de specie. Mi-ar placea sa vad si smecherasi de Bucuresti bagandu-si capu' in gura leului... la propriu.

3 pareri

cine
liviu berdila
cand
duminică, 5 mai 2013 la 08:04:00 EEST
Anul asta nu a inceput prea bine dar s-au imbunatatit unele chestii, pe plan material. Pe alte planuri, astept inca.
O sa ma uit la documentare cand ma intorc, diseara. Azi am in plan sa il iau pe "mein bruder" sa consumam un plin de benzina.
Ultimul documentar din lista l-am vazut acum doua-trei luni, un final nefericit pentru ghepardul amorez. Asta este un motiv pentru care pisicile, cel putin cele de tomberon, evita o lupta corp la corp si doar se zburlesc si miorlaie una la alta (pe nervii celor care incearca sa doarma la ora cand lor le arde de scandal). Cred ca sunt constiente ca o rana urata le face mai grea munca de a cauta mancare sau de a fugi de vre-un pericol.
Smecherasi de Bucuresti nu prea am vazut mancati de lei (cred ca saracii ar avea indigestie) dar, amu ceva ani, piciorul unui cocalar a fost chew-toy pentru un tigru, dupa ce proprietarul l-a bagat printre zabrele. Sigur ca eram mai frumos sa-l traga cu totul inauntru, asa se confirma ceea ce stim toti (astia care am fost atenti la orele de biologie si care ne uitam si la altceva decat taraf si kanal-d), ca in varful piramidei trofice nu stau cocalarii ci niste indivizi care nu beau, nu funeaza si sunt programati genetic sa ucida (citat din "Visurat").
cine
Liviu Berdila
cand
duminică, 5 mai 2013 la 08:06:00 EEST
Acum am vazut ca am gresit, in loc de "era", am scris "eram", asta este, idei multe, capul mic si nu mi-am baut cafeaua.
cine
brontozaurel
cand
marți, 7 mai 2013 la 17:05:00 EEST
De incidente de gen la zoo (nu doar cu tigri, si cu ursi si cu lei) am mai auzit si eu. Tot ce pot zice e ca prostia se plateste. Sunt unele chestii pe care bunul simt dicteaza ca nu le poti face cu un animal de gen.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)