on the verge of extinction... again

Scooby-Doo

... calatoreste cu metroul! Iai, pai ce s-a intamplat cu Mystery Machine? Adevarul e ca n-am mai vazut-o de cateva luni bune prin oras...

In caz ca cineva se intreaba... nu, nu e o gluma si nici n-am luat-o razna. Pur si simplu am vazut ieri in metrou un vitel de caine (unu' cat se poate de real) care semana incredibil de bine cu Scooby. Si care, coincidenta dracului, mai era si insotit de patru adolescenti...

Simpatica intamplare. Si care recunosc ca m-a zapacit suficient de tare incat am uitat unde trebuia sa cobor si apoi am fost nevoita sa ma intorc o statie.

3 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 18 aprilie 2013 la 15:59:00 EEST
Pai cam orice Great Dane (dog german?) cafeniu seamana cu Scooby: http://ferrebeekeeper.files.wordpress.com/2011/05/greatdf.jpg

P.S: In exemplul ala, e vorba despre o potentiala sotie pentru Scooby :P
cine
brontozaurel
cand
joi, 18 aprilie 2013 la 22:09:00 EEST
Corect si asta. Si da, se vede de la o posta ca e catea.

PS - Scuze, dar am bifat chestia cu "enable moderation for posts older than..."
cine
Scooby Doo
cand
miercuri, 13 noiembrie 2013 la 22:22:00 EET
Adolescentii semanau si ei cu cei din desene sau doar cainele ? :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)