on the verge of extinction... again

wow...

Pentru ca mi-a fost prea frica sa fac un snowballing #3...

Probabil vreo suta de tweet-uri... fara sa punem la socoteala retweet-urile. Peste 250 300 350 de urmaritori noi pe twitter. Inclusiv Christian Heilmann. Peste 4000 de vizitatori unici doar vineri doar la articolul asta. Aparut la "Hot Links" pe CSS Tricks.

Wow... am scris un articol, atat. Da, m-am apucat deja de al doilea. Da, am mai primit oferte si din alte directii. Da, mor de frica... Too much, too soon and too late at the same time... Ceea ce imi aduce aminte de...

N-au bagat niciodata piesa asta live cand i-am vazut eu...

2 pareri

cine
morbo
cand
duminică, 10 februarie 2013 la 02:43:00 EET
da-i inainte, ca oricum poti sa-ti iei o pauza cand vrei.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 10 februarie 2013 la 19:12:00 EET
Nu prea am de ales...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)