on the verge of extinction... again

blog post: shopping adventures!

Pentru ca in ultima vreme n-am mai scris nimic pe aici care sa se califice ca postare de blog. Asa ca... daca vrea cineva sa citeasca ceva "light" pe blogu' asta si sa rada de autoare... sper ca minunea care urmeaza se califica...

Saptamana trecuta, brontozaurelu' a trecut printr-un Lidl. Ce si-a luat? Aaa... ah, da, piept de pui. In fine, asta e neimportant. Dar in timp ce statea sa-i vina randul la casa, i-au picat ochii pe un panou pus in geam. O cutie faina cu praline (de Ballantine's Day, dar ignoram aspectul asta) care aveau sa aterizeze in saptamana urmatoare (adica saptamana asta) in magazine. 25 de lei, cam mult, da' sa trecem peste asta, aratau bine in poza... si si-asa brontozaurelu' n-o mai cumparat de o luna in cap alte chestii de cioco in afara de cele de baut de la Monbana (desi la capitolu' dulciuri in general si-a mai luat si un pachet cu triscuiti... hei, a evoluat si reptila de la bi la tri).

Asa ca lunea asta s-a infiintat de la prima ora in acelasi Lidl de la Titan, s-a invartit ca o curca beata de vreo sapte ori prin tot magazinul cautand pralinele pana cand i-a picat in cap inspiratia sa-i bage unui angajat pliantu' sub bot - nenea, unde pot gasi astea? si le-a detectat in sfarsit nu in zona cu ciocolata, nu in zona rezervata pentru promotii, ci in zona de langa case. A injurat putin in gand cand a vazut cat e cutia - monstruoasa, drace, nu puteau sa faca si o versiune mai mica si mai ieftina? A mai pus pe cutie trei mici dracii de umplutura si s-a asezat la coada la casa.

Surpriza a venit in momentul scanarii cutiei. Produs absent? refuzat? sau ceva spanac de genu' asta, in orice caz... Ne pare rau, dar nu putem sa va dam asta... Doi lei. Ceee? Nu mersi, nu-mi mai trebuie, pe mine ma interesa cutia, nu bietele plicuri de cafea, oricum eu nu beau si am destule pentru cand vine tati in vizita...

In fine. Cum brontozaurelu' avea oricum treaba mai prin nord, i-a chinuit creieru' o idee: ca mai e un Lidl si pe langa Costin Georgian si ca ar putea sa incerce si acolo. Povestea s-a repetat aproape la indigo. Ma rog, mai putin partea cu invartit prin magazin pana sa gaseasca cutia. Plecat si de acolo fix cum intrase. Mhm, bravo, Lidl!

Asa ca brontozaurelu' s-a dus in Cora si si-a luat doua cutii cu trufe si o cutie cu praline. Toate mai mici si mai ieftine (fiecare, nu in total, ce-i drept). De-aia! Pentru ca a putut! Pentru ca nu i-a mai zis nimeni nu putem sa va dam asta. Nu inseamna n-ar avea si Cora pacate, brontozaurelu' inca are draci ca nepotu' cuiva de acolo o descoperit miracolu' Flash si o stricat un site care nu era el mare minune, da' macar era perfect functional.

Bineinteles, brontozaurelu' e o creatura nelinistita. Care n-a rezistat tentatiei de a incerca si in al treilea Lidl! Dupa cateva ore bune, cand era deja dupa-amiaza. Aproape ca i-a venit sa topaie cand a vazut ca intra pretul la casa si nu mai scrie produs nu-stiu-cum-dracu'-sa-l-pieptene. A dat sa plateasca - surpriza!

Card refuzat. Mutra stramba. De eu vreau cutia aia, da' s-o credeti voi ca platesc cu cash ca n-am decat bancnote mari si alea sunt pentru depus in contul pentru Aerosmith care dracu' stie daca mai vin, da' eu tot vreau sa sper ca vin si ca o sa am ocazia sa dau un milion pe secunda pentru meet & greet.

A strambat din nas cand tipa de la casa i-a zis de incercat din nou... hai fie, nu e suma chiar asa mare daca e sa se debiteze de doua ori si, daca nu merge a doua oara, a treia oara nu mai incearca si oricum trece pe la banca sa puna deoparte banii pentru Aerosmith, asa ca poate sa verifice imediat dupa, nu? Yupee, a mers!

Dar da, banii au fost retinuti de doua ori si brontozaurelu' n-o sa-i aiba iar disponibili decat saptamana viitoare. Nu ca ar conta prea tare. Macar n-a mai fost la fel de rau ca inainte de anul nou, cand a incercat de cinci ori sa plateasca la Billa cu cardul, i-a fost refuzat de fiecare data. Dar si banii au fost retinuti de fiecare data!

Bineinteles, atunci a fost "distractiv" la banca din cauza "faunei" care forma coada. Din nou o familie de... hai sa zicem direct tigani ca n-are rost sa ne ascundem dupa degete. Care au vrut sa schimbe o bancnota de 100 de euro rupta intr-una de 50 de euro si restul in lei. Omu' de la ghiseu i-a refuzat initial, apoi capu' familiei (care plecase o vreme plictisit la plimbare prin Auchan) s-a intors si s-a apucat sa faca scandal si sa verse diverse insulte asupra omului de la ghiseu.

Scandalu' a facut sa mai apara acolo si alti angajati ai bancii si in final i-au facut individului pe plac. Acum brontozaurelu' habar n-are care sunt regulile in legatura cu schimbatu' de bani rupti, da' nu i se par normale insultele legate de aspectu' fizic si comparatiile cu nu stiu ce obiect vorbitor din nu stiu ce desen animat pentru copchii retardati.

Distractiva a fost si reactia tipului de la banca. Acelasi care o tinea minte din urma cu nici doua saptamani cand patise minunea cu banii retinuti de doua ori de CFR. Omu' s-a dat (la propriu!) cu capu' de perete cand a auzit de cate ori incercase sa plateasca.

Surprinzator, serios. Brontozaurelu' nu mai patise asta de mai bine de trei ani. Cand a patit-o intr-o farmacie Catena si n-a descoperit decat la doua zile dupa cand n-a mai avut fonduri suficiente sa-si ia niste dresuri. Si inainte de aia n-o mai patise de patru ani...

Fara nici o legatura cu cele de mai sus... poza din dreapta e facuta la mine in bloc. Acolo unde in continuare potaile au acces multumita unor vecini cu suflet mare carora le urez sa faca un exces alimentar de Paste, da' unu' sanatos, cu bilet de trecere pe la portile raiului. Si da, in continuare am parte de concerte de latraturi in fiecare noapte. De admirat faptul ca nu pare a le obosi vocea nici dupa o noapte intreaga. De unde dracu' fac rost de o pusca? Nu vreau sa-i otravesc - I wanna make a bloody mess! Sa le intorc stomacul pe dos tuturor babelor miloase...

In urmatoru' episod: cat de fain e sa ai net de la RDS! Cu screenshoturi de pe speedtest.net si poze cu facturi. Si cu speranta ca poate o sa salvez alti fraieri de la picat in plasa...

Concertu' de latraturi nu s-a incheiat inca... desi a inceput acum sapte ore. In momentul asta ascult un frumos duet. Pe care incerc sa-l acopar cu baietii astia pe care i-am vazut in urma cu zece luni si pe care nu m-as supara sa-i vad iar:

Edit: poza cu meniul pralinelor:

10 pareri

cine
Cristi
cand
marți, 12 februarie 2013 la 23:20:00 EET
E amuzant! Ai o trila alba! :P
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 13 februarie 2013 la 03:19:00 EET
Mersi de trila. O jucarie noua nu strica niciodata.
cine
morbo
cand
miercuri, 13 februarie 2013 la 21:45:00 EET
ce nu face omu' pentru praline :) macar sa fi meritat. acum ma duc sa-mi mai iau o cana de inghetata din tortu' de la lidl.
cine
cartim
cand
miercuri, 13 februarie 2013 la 22:15:00 EET
Si eu am de gand sa iau aceea cutie .Am descoperit acum o saptamana praline cu menta..Nu am mai mancat asa ceva din copilarie :))

Cu cardul am patit-o si eu, am uitat ca nu era suficient de bine alimentat , asa ca a trebuit sa renunt la jumatate de cos tot la Lidl ...Nu am patit chestiaasta niciodata ....asa ca te inteleg.

Mer ita pralinele , adica sunt bune? Te intreb pentru ca stiu ca te pricepi la cioco :))
cine
brontozaurel
cand
joi, 14 februarie 2013 la 13:02:00 EET
@morbo: LOL! Si asa mi-ai facut pofta de inghetata, chiar daca eu am praline.


@cartim: Sunt fain facute si cutia e mare, deci raportul calitate/ pret e bun. Dar depinde si de ce iti place. Pentru mine e grozav ca aproape jumatate din sortimente sunt betive, trei sunt cu martipan si trei sunt cu migdale. Dar nu ma omor dupa alune, iar ultimele trei feluri de praline sunt si cu alune. O sa editez postarea sa includa si o poza cu meniul. A, si vezi ca s-ar putea sa nu fie disponibile decat saptamana asta.

Eu aveam suficienti bani pe card, si in general stiu al dracului de bine pana la ban cat am pe el. Problema mea a fost ca m-am trezit cu mesaj de card refuzat la POS, insa suma mi-a fost oprita oricum.

Nu vad nici o tragedie in a renunta la orice la casa, am facut-o de multe ori, din diverse motive, inclusiv pentru ca m-a deranjat o adresare prea familiara a casierei sau pentru ca suma era mai mica (da, mai mica, nu mai mare) decat ce imi calculasem eu.

Din punctul meu de vedere, nu exista cumparaturi esentiale. Exista doar nervi zgandariti si frustrari nesatisfacute.
cine
morbo
cand
joi, 14 februarie 2013 la 20:17:00 EET
Suntem chit:) Si tu m-ai facut sa-mi amintesc si sa mi se faca pofta de niste praline de care am dat o singura data, acum cativa ani. Cred ca erau niste Heidi, dar nu mai stiu. Si nu mai stiu nici daca tot pe tine te-am intrebat, demult, la un articol cu ciocolata, daca ai idee ce umplutura e. Maronie, fina ca cea normala de cacao, dar cu o aroma ca de drojdie. As arunca cu banii pe din alea.
cine
morbo
cand
joi, 14 februarie 2013 la 20:25:00 EET
N-am mai gasit sortimentul ala, tipul ala de cutie, pt ca era unul care a aparut o sngura data, la Plus, cred ca de niste Pasti.
Eh, daca nu se poate, ma multumesc tot cu inghetata. Am inceput de sarbatori si de atunci tot imi cumpar, la vreo saptamana-jumate/doua. La 67 de kile imi permit :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 15 februarie 2013 la 04:05:00 EET
N-am nici cea mai mica idee despre ce praline ar putea fi vorba... :(
cine
Dana
cand
vineri, 22 februarie 2013 la 14:05:00 EET
Iti inteleg perfect dorinta de a cumpara o pusca, daca faci rost de ea, pls LET ME KNOW!!! Mi-ar servi in acelasi scop... Cat despre schimbatul bancnotelor rupte, acestea se schimba doar la BNR unde se retin 10 procente din valoarea acesteia. Te duci cu 100 eurici, pleci cu 90, ca deh....TRAIM IN ROMANICA!
cine
brontozaurel
cand
luni, 25 februarie 2013 la 17:44:00 EET
Situatie in care tiganul a facut o afacere buna, pentru ca dupa scandalul facut i-au schimbat banii asa cum a vrut.

Cat despre caini, ma gandesc sa incerc cu ciocolata pentru gatit.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)