on the verge of extinction... again

no internet

Incepand din... nu stiu. Probabil cateva zile de acum incolo. Si pe perioada nelimitata.

Pe scurt, un individ de la firma de net mi-a spus ca primaria taie cablurile de pe fatade si ca ei nu au suficient timp sa le bage inauntru si ca sa nu lase lumea fara net de Craciun, s-au hotarat sa se asocieze cu RDS si sa foloseasca infrastructura (sau un alt cuvant din asta kilometric care nici macar nu stiu ce inseamna) lor. Si ca va trebui sa aleg unul din pachetele... stop si l-am trimis sa se spanzure.

De de-aia. Asa ca n-o sa mai am internet, blah. Aia e.

9 pareri

cine
liviu berdila
cand
miercuri, 19 decembrie 2012 la 09:53:00 EET
Eu la munca ma chinui cu RDS. Acuma e mai binisor dar anul trecut, de fapt si olecuta in primavara, s-a platit netul care n-a fost. Sunt mai inceti decat o retea mediocra de cartier. Recomandarea mea, treci pe Romtelecom.
cine
Bogdan
cand
miercuri, 19 decembrie 2012 la 11:29:00 EET
Sa nu exageram. Am abonament si la mine acasa si in casa parintilor si netul merge absolut ireprosabil, nu a picat nici macar o data si viteza e excelenta (pe torrente romanesti merge cu viteza maxima specifica abonamentului). Ca au ei probleme cu bazele de date, alocarea platilor facute in alte parti decat sediile lor sau online si angajatii de la relatii cu clientii e altceva, dar netul merge de rupe.

Poate sunt eu norocos, dar mai am cativa prieteni pe RDS si n-am auzit pe vreunul sa se planga. Nu le fac reclama (mai ales la cate meciuri am avut cu ei din cauza alocarii platilor), dar asta e adevarul.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 19 decembrie 2012 la 11:42:00 EET
Scuze pentru limbaj, da' ce draci nepieptanati mai e si "alocarea platilor"? Ca daca inseamna ca nu e o idee buna sa platesti altfel decat la sediile lor (unde vad cozi de fiecare data cand trec pe langa) si as avea probleme daca platesc la bancomat sau online... :|
cine
morbo
cand
miercuri, 19 decembrie 2012 la 14:27:00 EET
urata treaba. you will be missed, mai ales ca nu mai dau in mod regulat decat pe vreo 4-5 alte bloguri.
nici eu n-am probleme cu rds, de 8-9 ani deja. iar abonamentu-l platesc la casieria lor, dar pentru ca stau aproape.
cine
Bogdan
cand
vineri, 21 decembrie 2012 la 09:52:00 EET
Adica ei nu trimiteau factura si eu plateam la un bancomat dintr-o banca BRD de pe langa casa scanand codul de bare de pe factura de acum 6 luni pentru ca, la dracu !, tot valoarea aia era. Si din cand in cand, ma trezeam cu serviciile intrerupte pe motiva ca am platit factura pe noiembrie, dar a ramas achitata cea pe octombrie (in conditiile in care pana la data scadentei pentru cea pe noiembrie mai era o luna). Deci scanand acelasi cod de bare, ei alocau plata la ultima luna, ci nu la prima in ordine cronologica.

Mi s-a intamplat chestia asta de vreo 4-5 ori si de fiecare data a fost nevoie sa platesc atunci pentru inca o luna pentru ca altfel nu se poate.

Si ultima data m-am trezit cu cablul taiat. Sun la RDS si ei ii spun ca nu exista niciun serviciu activ la adresa respectiva si, prin urmare, n-are cum sa ma ajute. Eu ma mutasem cu doua luni inainte acolo, facusem cerere la RDS si totul mersese absolut perfect pana atunci. N-a fost chip sa-l conving pe ala de la relatii cu clientii ca eu am/am avut servicii active acolo. S-a solutionat cu o sesizare online, in urma careia m-a sunat o doamna ce si-a cerut scuze pentru colegul ei.

Una peste alta, ai grija unde platesti (s-ar putea sa fie ok si online, inca n-am avut curajul sa incerc :) ) si roaga-te sa n-ai probleme, ca astia de la relatii cu clientii sunt angajati pe baza de iq cat mai mic.
cine
Bogdan
cand
vineri, 21 decembrie 2012 la 09:53:00 EET
*a ramas neachitata

Am scris in graba mare, e posibil sa mai fi facut si alte greseli :)
cine
Bogdan
cand
vineri, 21 decembrie 2012 la 20:11:00 EET
Update: am platit astazi pe la 4 online si deja au aparut facturile achitate.
cine
Cristi
cand
luni, 24 decembrie 2012 la 19:46:00 EET
@Bogdan:
Codul de bare include si un cod unic al facturii. Daca tu plateai mereu aceeasi factura de acum 6 luni, e greseala ta. Eu platesc online facturile la furnizori de cativa ani si nu am avut niciodata vreo problema. Tot ce trebuie sa faci e sa introduci corect cele 2 coduri de client si factura.
cine
Arisu
cand
marți, 25 decembrie 2012 la 20:21:00 EET
Sunt foarte mulţumită de internetul de la RDS, am de vreo 6 ani cred pachetul cu cel mai mic abonament şi o singură zi n-am beneficiat de serviciile lor atunci când au trecut pe fibra optică şi făceau săpături la mine la bloc.

Cu plăţile aveam probleme în sensul că dacă plăteam după data de 20 a lunii curente, zi în care se facturează luna următoare, pe factura următoare îmi apărea că am restanţă, dar nu mă deranja pentru că ştiam că e plătit. Somaţii de plată n-am primit, nici alte meciuri n-am avut cu ei.

Adevărul e că nu mi-a trebuit nici telefon mobil de la ei, nici receiver pentru cine ştie ce programe pentru care alţi oameni care au făcut cerere au trebuit să aştepte aproape un an. Probabil că dacă m-ar fi tentat ofertele lor aş fi fost foarte nervoasă că tergiversează lucrurile, dar aşa doar mă bucur de internet şi îi evit cu graţie.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)